مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1400/12/08
تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز بسیج جامعه پزشکی


وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن هشتم اسفند ماه، روز بسیج جامعه پزشکی را تبریک گفت.

به گزارش وبدا؛ در متن پیام دکتر ارسلان خالدی فر آمده است، به فرموده مقام معظم رهبری، " فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواستهای حقیر، نشدن است". حضور حماسی و مخلصانه پزشکان و پرستاران فداکار و بسیجی در خطوط مقدم جبهه برای رفع آلام مجروحان و آسیب دیدگان در دوران دفاع مقدس و تلاش در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و نیازمند در دوران پس از جنگ و خلق حماسه ای دیگر در اپیدمی کووید-19 نشان از روحیه پرتلاش و خودساخته بسیجی دارد.
وی در ادامه این پیام می افزاید: طی سه سال اخیر که هموطنان عزیزمان در سراسر میهن اسلامی برای پیشگیری و مقابله با شیوع گسترده کرونا تمام توان خود را به کار گرفته و با از خودگذشتگی و جانفشانی های نظام سلامت کشور همکاری می کنند. بی شک نتیجه این همدلی و اتحاد، عبور موفقیت آمیز از شرایط سختی است که تصویری افتخار آمیز از فرهنگ، مسئولیت پذیری، انسجام و وحدت ایرانیان سرافراز را به یادگار خواهد گذاشت.
دکتر خالدی فر خاطرنشان کرد: ورود کشور به موج ششم شیوع بیماری کرونا و انتشار بالای سویه امیکرون به شدت سلامت گروه های مختلف سنی، بویژه کودکان را در معرض تهدید قرار داده است. وی یادآور شد: در این میان سازمان بسیج جامعه با اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(مدیریت کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور) و ورود قوی به بحث واکسیناسیون کووید 19 با هدف کاهش موارد ابتلا، بستری و فوتی های ناشی از کرونا، نقش بسزایی در کنترل و مهار این ویروس کشنده و مرگبار داشته و دارد.
دکتر خالدی فر اضافه کرد: هم اینک نیز پیک ششم کرونا با گام ششم طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی بسیجیان مبتنی بر سه محور جلب مشارکت مردمی، واکسیناسیون حداکثری و بهره گیری از فناوری های نوین درحال کنترل و مهار است.
وی تصریح کرد: هشتم اسفندماه روز ارج نهادن به دلاوری ها و بهانه‌ ای است برای زنده نگه داشتن یاد شهیدان والامقام جامعه پزشکی که با نثار جان خود در راه خدمت به این مرز و بوم تا همیشه در دل تاریخ پرافتخار ایران اسلامی نامشان و راهشان جاودانه شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پایان افزود: بدین وسیله ضمن تجلیل از خدمات ارزنده بسیجیان مخلص جامعه پزشکی، این روز را به کلیه بسیجیان و اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه که در راستای گسترش و اشاعه تفکر دینی، ایثار و فرهنگ بسیجی تلاش می نمایند، تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.
تعداد بازدید:
198
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal