مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1400/12/16
پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد به مناسبت روز جانباز

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی میلاد حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی‌ فر در پیامی به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) و فرا رسیدن روز جانباز گفت: نشان راستین ایثار و استواری بر شانه های سترگ میهن اسلامی با نامهایی آراسته است که در راه استقلال و امنیتش، جان خویش را نثار کردند.روز جانباز یاد آور ایمان عمیق، فداکاری بی دریغ، وفاداری به آرمانهای اسلامی و انسانی بزرگانی نظیر شماست که قامت غیرت برافراشتید تا لوای اقتدار ایران اسلامی را استوار بدارید.
دکتر خالدی‌‌ فر ادامه داد: امروز جانبازان عزیز ذخیره های ارزشمند دفاع مقدس و تاریخ جهاد، مقاومت و شهادت طلبی نسل انقلاب هستند که وجود پر افتخار خود را در جامعه برای علاقمندان عزت و عظمت آینده میهن اسلامی عبرت‌آموز و هدایت گر قرار داده‌اند.
وی در پایان افزود: خجسته زاد روز میلاد با سعادت سپهسالار کربلا ، عبد صالح، باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) را با صمیمانه ترین تبریکات به شما جانبازان گرانقدر و سرافراز انقلاب اسلامی که برای اعتلای کلمه حق، دفاع از اسلام و کشور اسلامی جانبازی نموده اید، بویژه جانبازان حوزه بهداشت و درمان دانشگاه و ایثارگران و مدافعان سلامت در نبرد با کرونا تبریک عرض می نمایم.
تعداد بازدید:
229
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal