مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/12/16
انتصاب سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ

وبدا؛ طی حکمی از سوی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رییس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ منصوب گردید.
به گزارش وبدا؛ دکتر احمدی طی حکمی علیرضا بدری را با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ منصوب کرد.

در این حکم خطاب به سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ آمده است؛ اهمیت و توجه هر چه بیشتر به بهبود و ارتقاء شاخص های بهداشت شهرستان و نظارت کامل بر روند اجرای طرح تحول سلامت پزشک خانواده به برنامه تامین و ارتقاء مراقبتهای اولیه سلامت در قالب گسترش و تقویت شبکه بهداشت و درمان در مناطق شهری و شهرهای 20 تا 50 هزار نفر و نظام ارجاع مورد تاکید است.
همچنین در این ابلاغ نظارت کامل بر بازدیدهای کارشناسی از مراکز و خانه‌های بهداشتی تابع و انجام منظم بازدید مدیران، تلاش در جهت افزایش میزان رضایتمندی بیماران و ارباب رجوع و کیفیت فعالیت های بهداشتی درمانی، برنامه‌ریزی مناسب جهت افزایش میزان رضایتمندی پرسنل و توجه به مشکلات آنان و بررسی راهکارهای کاهش هزینه‌های غیرضروری، اصلاح الگوی مصرف، صرفه جویی حداکثری در منابع و تشکیل کمیته‌های کارشناسی در این خصوص از وظایف مهم جناب آقای بدری بیان شده است.
در این حکم تاکید شده است؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ تعامل مناسب با ادارات و سازمانهای شهرستان و مرکز بهداشت استان، رعایت سلسله مراتب اداری و اجرای تمامی موارد ابلاغی از سوی معاونت های مرتبط را در اولویت قرار دهد.
در پایان این حکم آمده است؛ انتظار است که این شبکه در دوره مسئولیت جنابعالی از رشد و بالندگی بیش از پیش برخوردار شده است شاخص های عمومی و اختصاصی آن و همچنین جایگاه شبکه در میان واحدهای متناظر ارتقا یابد و در راستای اهداف و سیاست‌های نظام سلامت و سیاست‌های ابلاغی بیست گانه معاونت بهداشت دانشگاه گام بردارید.
تعداد بازدید:
883
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:11
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal