مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/12/25
تجلیل از عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بعنوان نخبه ایثارگر کشوری

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از دکتر زهرا لری گوئینی
مدیر امور بین الملل و عضو هیات علمی این دانشگاه بعنوان نخبه ایثارگر کشوری در نخستین جشنواره جایزه ملی شهید پیشرفت ، یادواره دانشمند شهید دکتر فخری زاده تجلیل بعمل آمد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این آئین در بیست و چهارمین روز از اسفندماه 1400 با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی و خانواده شهید فخری زاده در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد.
به گفته وی، در پایان این مراسم نمونه کارت عضویت مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، رونمایی و میثاق‌نامه شهدا امضا شد و از خانواده این شهید انرژی هسته‌ای و نخبگان این جشنواره با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
درخشان یادآور شد، در این جشنواره خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر در 14 شاخص با یکدیگر به رقابت پرداختند که با توجه به تعداد استان‌ها در نشست نهایی، 15 ایثارگر در هر یک از این شاخص‌ها معرفی شدند که نفرات برگزیده اولین جایزه بزرگ علمی شهید فخری‌زاده را دریافت نمودند.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در این جشنواره دکتر زهرا لری گوئینی جز 15 ایثارگر برگزیده معرفی و تجلیل شدند.
تعداد بازدید:
268
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal