مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1400/12/29
پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت تبریک سال نو

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن سال نو را به هم استانیان، جامعه دانشگاهیان و پزشکان، کارکنان و دانشجویان این مجموعه تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ در متن پیام تبریک دکتر ارسلان خالدی فر آمده است؛ فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است، امید است همه ما با بهره گیر از این فرصت برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن بهره بگیریم.
در ادامه این پیام تبریک آمده است، امسال سومین سالی است که شیرینی بهار را در کنار دغدغه های بیشمار از شیوع بیماری منحوس کرونا طی می کنیم و سلامت خود را مرهون الطاف الهی، عنایت حضرت ولی عصر(عج) و ایثار و گذشت سفید پوشان جامعه پزشکی و کادر بهداشت و درمان کشور و استان هستیم که تا پای جان برای حفظ سلامت ما وعزیزانمان ایستاده اند. بدون شک اگر نبود همراهی مردم فهیم در رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظت از جان و سلامت خود و اطرافیانشان امروز شاهد خسارت جانی و مالی سنگین تر بیماری کرونا بودیم.
همچنین در ادامه متن پیام تبریک دکتر خالدی فر آمده است، شروع موج ششم بیماری کرونا و شکننده بودن وضعیت در نقاط مختلف کشور می طلبد تا روزهای پایانی سال 1400 و نخستین روزهای سال 1401 را با حساسیت بیشتر و پرهیز از سفرهای غیر ضروری و موکول نمودن سفرهای تفریحی به زمان مساعدتر و شتاب دهی در امر تکمیل واکسیناسیون کووید 19 سپری نمائیم.
در پایان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، ضمن عرض تقدیر و تشکر از زحمات همکاران دانشگاهی، با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت، فرا رسیدن بهاران شکوهمند را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است به جامعه دانشگاهی به ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان تبریک و تهنیت عرض نموده و آورده است، امید است؛ با یاری از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم مهدی موعود (عج)، با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشید.
تعداد بازدید:
165
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal