مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1401/02/26
تبریک مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز روابط عمومی

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در آستانه فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک این مناسبت به تمامی فعالین این عرصه در استان، از تلاش و همکاری های مسئولین و کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه تقدیر نمود.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان با اشاره به نامگذاری های متعدد با عناوین و شعارهای سلامت محور در تقویم رسمی کشور افزود: هر ساله مناسبت های بیشماری را پیش رو داریم که پرداختن به این مناسبت ها از اهم وظایف مسئولین و کارشناسان روابط عمومی است.
وی تصریح کرد: فعالین عرصه ارتباطات و روابط عمومی ضمن انجام وظایف خطیر و ماموریت های روزانه و انجام وظایف ذاتی در مجموعه ای بزرگ دانشگاه علوم پزشکی در انجام دستورالعمل و ماموریت های ابلاغی از سوی وزارت متبوع نیز از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و همواره و در سخت ترین شرایط یار و همراه روسا، مدیران و دیگر همکاران در این دانشگاه هستند.
وی تصریح کرد: طی دوسال اخیر شیوع بیماری منحوس کرونا حجم مسئولیت های این عزیزان را چندین برابر نموده است و رصد دقیق و به موقع آخرین وضعیت شیوع بیماری و ارائه گزارش لحظه به لحظه و خطر ابتلا به این بیماری و تهدید جدی سلامت و حتی جانشان حین حضور در فضاهای درمانی و بخش های کرونایی برای مستند سازی روند ارائه خدمات به بیماران، هم نتوانسته است کوچکترین خدشه ای در روند خدمت رسانی این عزیزان ایجاد نماید.
درخشان گفت: در طول سال گذشته نیز مسئولین و کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه همکاری خوبی در اجرای برنامه های هفته سلامت، گرامیدات هفته دولت، اجرای برنامه سلامت نوروزی و سایر برنامه های مناسبتی داشته اند، به گونه ای که نام دانشگاه علوم پزشکی استان چه در بین دستگاه های اجرایی استان و چه در بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در امر اطلاع رسانی و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و تکنولوژی های روز ارتباطی همواره خوش می درخشد.
درخشان در پایان ضمن تبریک مجدد روز ارتباطات و روابط عمومی و تقدیر از زحمات شبانه روزی یکایک همکاران شاغل در روابط عمومی های تابعه دانشگاه، برای این عزیزان آرزوی موفقت و سربلندی و توفیق روز افزون نمود.
تعداد بازدید:
232
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal