مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1401/09/12
جوانی جمعیت، لازمه پیشرفت و توسعه هر کشور بشمار می رود
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نیروی کار جوان و مولد از ضرورت‌های توسعه در هر کشوری است گفت: حتی در کشورهای توسعه یافته نیز اگر نیروی جوان وجود نداشته باشد، پیشرفت متوقف خواهد شد.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر در آئین اختتامیه اولین جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری و پژوهشی جوانی جمعیت افزود: جمعیت یکی از مقوله‌های تاثیرگذار در کشور است و در آیات و روایات نیز مورد توجه قرار گرفته است، بی‌توجهی به مسئله جوانی جمعیت مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کند.
دکتر خالدی ‌فر با تاکید بر اینکه بحث جوانی جمعیت به یک دغدغه در کشور تبدیل شده است، از تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در استان خبر داد و افزود: باید از این فرصت به خوبی برای تبدیل فرزند آوری به یک فرصت استفاده کنیم.
گفتنی است، آئین اختتامیه اولین جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری و پژوهشی جوانی جمعیت با حضور دکتر مروتی دبیر ستاد جمعیت کشور، استاندار و جمعی از مسئولین استانی و دانشگاهی روز شنبه 12 آذر ماه 1401 برگزار از حدود 130 اثر ارسال شده به این جشنواره، از 32 اثر بعنوان آثار برگزیده و شایسته تجلیل، با اهدای تندیس جشنواره، لوح و هدایایی نقدی تجلیل بعمل آمد.
تعداد بازدید:
240
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal