مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1401/09/12
پیامد های جوانی جمعیت، در همبستگی و هویت ملی و جمعی نمود می یابد
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیامد های جوانی جمعیت، در همبستگی و هویت ملی و جمعی نمود می یابد.
به گزارش وبدا؛ غلامعلی حیدری در اختتامیه اولین جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری و پژوهشی جوانی جمعیت افزود: تقویت بنیاد خانواده و صیانت از خانواده باعث کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.
وی، افزایش جمعیت را از اولویت‌های اصلی دولت و استانداری برشمرد و تاکید کرد: فرزندآوری باید به یک فرهنگ در کشور تبدیل شود.
وی یادآور شد، قانون جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و دولت نیز توجه ویژه‌ای به این مسئله دارد.
حیدری با بیان اینکه، صیانت از جمعیت باید در اولویت قرار بگیرد گفت: در ایام کرونا دولت سیزدهم با خرید واکسن و واکسیناسیون گسترده فوتی‌های کرونا را کاهش داد و اکنون فوتی‌های کرونایی انگشت‌شمار است.
ور در ادامه با اشاره به تشکیل کارگروه جوانی جمعیت و مجمع سلامت استان در چهارمحال و بختیاری یادآور شد، توسعه کشور در گرو وجود جمعیت فعال و پویا است، صاحبنظران باید مزایا و معایب افزایش جمعیت را بررسی کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه جوانی جمعیت محاسن بزرگی دارد، عنوان کرد: جمعیت جوان هر کشور مولفه قدرت است و تحکیم خانواده تاثیر بالایی در هویت ملی دارد و تضعیف بنیان خانواده پیامدهای اجتماعی ناگوار در افزایش آسیب‌های اجتماعی به‌دنبال خواهد داشت.
حیدری افزود: باید توجه جدی به تقویت بنیان خانواده صورت بگیرد، رهبر معظم انقلاب اسلامی جوان‌سازی جمعیت و حمایت از خانواده را یک فرضیه برای مسئولان می‌دانند و همه در این حوزه وظیفه دارند و باید به وظایف خود عمل کنند.
وی با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان 1400 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه بهداشت و درمان اختصاص پیدا کرده است، گفت: با تزریق اعتبارات تا پایان 1403 بیش‌تر طرح‌های حوزه بهداشت و درمان در استان افتتاح خواهند شد.
گفتنی است، اولین جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری و پژوهشی جوانی جمعیت، روز شنبه 12 آذر ماه 1401 با معرفی 32 اثر بعنوان آثار برگزیده و شایسته تجلیل به کار خود پایان داد.
تعداد بازدید:
388
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:6
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal