مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۰
1401/09/17
تجلیل از 5 پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بعنوان پژوهشگر نمونه استانی در سال 1401
وبدا؛ سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استانی همزمان با هفدهمین روز از آذرماه 1401 و برگزاری آئین اختتامیه سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی این مراسم از 5 پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تجلیل بعمل آمد.
به گزارش وبدا؛ دکتر الهام رئیسی با اعلام این خبر افزود: دکتر ارسلان خالدی فر بعنوان پژوهشگر برتر استان در گروه علوم بالینی پزشکی و دکتر نادر باقری بعنوان پژوهشگر برتر استان در گروه علوم پایه پزشکی در این مراسم تجلیل شدند.
وی اضافه کرد: سعید حیدری بعنوان کارشناس پژوهشگر برتر استان و سپیده طوسی زاده بعنوان پژوهشگر برتر گروه دانشجویی از دیگر پژوهشگران برتر استانی در سال 1401 از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد هستند که در این آیین از این عزیزان تجلیل بعمل آمد.
دکتر رئیسی گفت: احمد فتاحی نیز بعنوان دانشجوی برتر جشنواره ایده سبزکوه در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت.
سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه به حضور فعال این دانشگاه در سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان چهارمحال و بختیاری اشاره داشت و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از 13 لغایت 16 آذر ماه با برپایی غرفه، دستاوردهای پژوهشی خود را در معرض دید علاقه مندان قرار داد.
تعداد بازدید:
783
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:26
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal