مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1402/03/02
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، عموم مردم و جامعه بزرگ دانشگاه تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر در این پیام با گرامیداشت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و تقارن آن با دهه مبارک کرامت گفت: دوران دفاع مقدس، بعنوان دوران طلایی مردم ایران در انقلاب اسلامی است چرا که هرچه خودباوری، مقاومت، رسیدن به رشد و بالندگی به ویژه در عرصه تجهیزات دفاعی و رزمی کشور شاهد آن هستیم مرهون همین دوران پر افتخاراست.
وی در ادامه این پیام می افزاید: حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به پیروزی رسید.
دکتر خالدی فر گفت: بدون شک، چنین رخداد‌های سرنوشت ساز و سترگی تا همیشه در اذهان باقی خواهد ماند و بازخوانی و ترسیم روزآمد آن برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین، الهام بخش آنان در صحنه‌های رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی و چراغ هدایتی برای گذر از کوره راه‌های سخت زندگی خواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در ادامه ضمن گرامیداشت سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر و تبریک این مناسبت غرورآفرین به ملت بزرگ ایران به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و همکاران شاغل در مجموعه بزرگ دانشگاه، توفیقات روزافزون همه ملت ایران و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فعالین عرصه سلامت را از درگاه خداوند سبحان مسئلت نمود.
تعداد بازدید:
139
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal