مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۶/۱۱
1402/09/15
انگیزه درونی و نشاط کارکنان لازمه پیشبرد بهتر امور است
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: اتحاد و همدلی و انجام امور بصورت تیمی مهمترین برنامه در دستور کار است که همراهی همه پرسنل و عوامل دانشگاهی را می طلبد.

به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری  با ارائه برنامه‌های خود اظهار داشت: عدات محوری و توزیع عادلانه منابع از دیگر برنامه‌های است که به جد در دستور کار است چرا که منفعت مردم و دسترسی عموم به خدمات اولویت دارد.

وی با تاکید بر استفاده و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های دانشگاه، تصریح کرد: باید با تغییر نگرش نسبت به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، شرایط رشد و پیشرفت را ایجاد کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر برنامه ریزی و تغیین نقشه راه، نیروی انسانی را رکن اساسی هر مجموعه عنوان کرد و گفت: انگیزه درونی و نشاط کارکنان لازمه پیشبرد بهتر امور در هر مجموعه کاری است.

دکتر اعرابی، با بیان اینکه از اولویت های پرداخت، در درجه اول پرداخت معوقات کارکنان است گفت: پرسنلی که در دورترین نقاط استان مشغول خدمت هستند باید در اولویت پرداختی‌ها قرار گیرند.
تعداد بازدید:
322
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal