۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
1396/03/03 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/kCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
روابط عمومي يك ذوق، هنر و عشق به خدمت است
به گزارش وب دا؛ دكتر ارسلان خالدي فر در ابتداي اين همايش، ضمن تبريك حضور حماسي مردم در پاي صندوق هاي راي افزود: مردم همچون گذشته با حضور در صحنه در جايي كه حضورشان تامين كننده و تضمين كننده بود وفاداري خودشان به نظام را به رخ دشمنان كشاندند.
وي با اشاره به فرا رسيدن سوم خرداد، سالروز حماسه فتح خرمشهر تصريح كرد: اميد است با الگو پذيري از رزمندگان، جانبازان و شهداي جان بر كف براي خدمت به نظام و مردم گام برداريم.
دكتر خالدي فر،‌ نزديك شدن به ماه رمضان، ماه نزول رحمت و بركت را تبريك گفت و افزود: اميد است از اين ماه پر فضيلت براي خودسازي و خدمت بيشتر به مردم بهره مند شويم.
وي اظهار داشت: داشتن روابط عمومي قوي موجب توفيق بيشتر سازمان و مديريت كارآمد مديران خواهد شد.
وي گفت: روابط عمومي هوشيار در موفقيت سازمان و تسهيل تصميم گيري و مديريت استراتژيك مجموعه نقش موثري داشته و موجب تعامل سازنده در درون و خارج از مجموعه مي گردد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي استان، ‌درج اخبار و اطلاعات صحيح و انعكاس به موقع انتظارات و مطالبات مردمي را موجب تصميم گيري بهتر مديران و پيشرفت سازمان دانست.
وي از روابط عمومي ها بعنوان حلقه و زنجير اصلي ارتباطي بين مديران، كاركنان و دريافت كنندگان خدمات ياد كرد و بر برجسته سازي اين نقش و توجه ويژه رابطين و مسئولين روابط عمومي ها بر اين نقش حساس تاكيد كرد.
دكتر خالدي فر گفت: اميد است روابط عمومي هاي تابعه دانشگاه با انگيزه و روحيه اي با نشاط در راستاي اهداف مجموعه و ايجاد فضايي با نشاط و اميد در دانشگاه كوشا باشند.
وي در پايان براي هرگونه حمايت از روابط عمومي ها براي انجام هرچه بهتر وظايفشان اعلام آمادگي كرد.
تعداد بازدید: 148
Powered by DorsaPortal