۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
1396/04/03 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/kCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
سرمايه ارزشمند دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، نيروهاي صاحب انديشه و سخت كوش آن است
به گزارش وب دا؛ دكتر ارسلان خالدي فر، با بيان اينكه پزشكان و شاغلين مراكز بهداشتي و درماني و بيمارستان ها جز نخبگان جامعه هستند افزود: با توجه به اينكه ورودشان در هر رشته اي با احتمال بالاي موفقيت رو به رو بود ، اين عزيزان با هدف خدمت وارد عرصه پزشكي و تشخيص و درمان بيماري ها شده اند.
وي در ادامه با اشاره به بار مراجعات زياد بيماران از مناطق اطراف به بيمارستان ولي عصر(عج) بروجن و وضعيت كنوني بيمارستان، زحمات پرسنل اين مركز را قابل تقدير دانست.
دكتر خالدي فر افزود: با هدف تسهيل در روند ارائه خدمات و با توجه به سنگيني مسئوليت پرسنل مراكز درماني گام هاي موثري برداشته شده تا بستري فراهم شود تا پرسنل با علاقه و انگيزه بيشتري انجام وظيفه نمايند.
وي با بيان اينكه پيگيري مطالبات پرسنل نيازمند طي مراحل قانوني و پروسه زماني است اظهار داشت: تمام تلاش بنده و معاونين و مسئولين دانشگاه بر جلب رضايت پرسنل كه در نهايت منجر به افزايش رضايتمندي مراجعين مي گردد، مي باشد.
وي، تشكيل جلسات كارشناسي، پيگيري و مطالبه گري را موجب تسريع روند حل مشكلات دانست و افزود: با برنامه ريزي در بيمارستان ها، مي توان روند تعيين تكليف مراجعين را كوتاه تر و ضمن كمك به ارتقاء سطح خدمات و افزايش رضايتمندي بيماران در هزينه هاي بيمارستان نيز صرفه جويي كرد.
دكتر خالدي فر با بيان اينكه برخي از مشكلات اجتناب ناپذير و در كوتاه مدت قابل حل نيستند افزود: در چنين مواقعي برخورد مناسب همراه با احترام با بيمار اصل تعيين كننده در معرفي خدمات بيمارستان و تلاش پرسنل مجموعه است.
سرپرست دانشگاه براي دريافت هرگونه پيشنهاد كاربردي و شنيدن انتقادات سازنده از سوي پرسنل اعلام آمادگي كرد و گفت: براي پيگيري مطالبات كاركنان كوتاهي نخواهيم كرد.
تعداد بازدید: 120
Powered by DorsaPortal