۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
1396/05/27 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2017-07-25_12-45-33.jpg
مطالبات آزادگان و فرزندانشان در حال پيگيري است
به گزارش وب دا؛ دكتر حميد رئيسي در جمع آزادگان بازنشسته و شاغل به كار در اين دانشگاه و خانواده هاي اين عزيزان در مجتمع رحمتيه ضمن ابراز خرسندي از حضور در جمع اين افراد فرهيخته و خانواده هايشان افزود: برخي پيگيري ها هم اكنون به نتيجه رسيده و به زودي در خصوص جزئيات آن اطلاع رساني مي شود. 
وي، درخواست بازگشت به كار آزادگان بازنشسته و فراهم شدن امكان اشتغال فرزندانشان در مجموعه دانشگاه علوم پزشكي را از عمده ترين مطالبات آنان عنوان كرد و افزود: با توجه به نياز سيستم به كارشناسان پرستاري، مامايي و زير گروه هاي رشته پزشكي، دانشگاه در جذب نيرو در ساير رشته ها با محدوديت فراوان رو به رو است.
دكتر رئيسي تصريح كرد: با فراهم شدن امكان استفاده از سهميه ايثارگري 25 تا 30 درصدي براي جذب فرزندان آزادگان و ايثارگران بصورت قراردادي، شركتي، پيماني و رسمي، بكارگيري فرزندان اين عزيزان در مجموعه تسهيل شده است.
وي، همچنين از عقد قرارداد براي اعزام آزادگان و خانواده هايشان به مشهد مقدس خبر داد و افزود: پيش از اين در سال 2 ماه آزادگان و جانبازان به مشهد اعزام مي شدند و با عقد قرارداد جديد ، اين امكان فراهم شده است كه در طول سال آزادگان و جانبازان از اين تسهيلات استفاده كنند.
معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشكي استان گفت: ساير مطالبات آزادگان و خانواده هايشان در حال پيگيري است و به محض منتج شدن به نتايج مطلوب، اطلاع رساني از جزئيات برنامه هاي آتي انجام خواهد شد.
تعداد بازدید: 111
Powered by DorsaPortal