۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
1396/05/27 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2017-08-20_17-59-40.jpg
مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد برگزار شد
به گزارش وب دا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال وبختياري، در اين مراسم فرا رسيدن اين روز غرور آفرين را به آزادگان و خانواده هاي محترمشان كه صبورانه روز هاي سخت دوري عزيزانشان را تحمل نمودند تبريك گفت.
دكتر ارسلان خالدي فر افزود: آزادگان انسان هايي صبور هستند كه با تحمل رنج دوري و اسارت، آزادي و آزادگي را براي ملت ايران به ارمغان آوردند.
وي، با بيان اينكه هيچ اجر دنيوي پاسخ گوي رشادت ها و جانفشاني هاي رزمندگان ، ايثارگران و آزادگان نمي شود اظهار داشت: اين پاداش اخروي از سوي خداوند است كه مي تواند جبران گذشت و فداكاري اين عزيزان باشد.
دكتر خالدي فر، با اشاره به اشتغال تعدادي از اين آزادگان سرافراز در مجموعه دانشگاه علوم پزشكي استان با تقدير از زحمات آنان افزود: مسئولين اين دانشگاه در تلاش هستند تا حد امكان تمامي امكانات رفاهي و تسهيلات را براي آزادگان و خانواده هاي آنان فراهم نمايد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي استان، از انجام پيگيري هاي لازم از طريق سازمان هاي مرتبط و تعامل خوب دانشگاه با استانداري و مشاور محترم استاندار در امور ايثارگران جناب آقاي صالحي براي تحقق حقوق آزادگان بازنشسته و شاغل در اين مجموعه خبر داد و افزود: در مدت انتصاب به اين مسئوليت تاكنون چندين جلسه مشترك برگزار و خوشبختانه به نتايج خوبي منتج شده است كه در صورت اجرايي شدن در اسرع وقت به اطلاع آزادگان خواهد رسيد.
وي در پايان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا ، از خداوند توفيق خدمت هرچه بيشتر و روسفيدي در نزد شهدا و خانواده هاي اين عزيزان در روز قيامت را مسئلت نمود.
دكتر خالدي فر در پايان گفت: از آنجايي كه هدف دانشگاه فراهم نمودن امكانات رفاهي قابل قبول و در شان عزيزان آزاده و ايثار گر و خانواده هاي اين عزيزان است و برگزاري جشن سالروز بازگشت آزادگان نيز در راستاي فراهم نمودن امكان ديد و بازديد و دقايقي شاد و به يادماندني براي آزادگان و خانوادهايشان مي باشد، از انتقادات و پيشنهادات شما عزيزان براي برگزار شدن هرچه بهتر اين برنامه در سال هاي آتي استقبال مي نمائيم.
گفتني است، مراسم جشن سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي روز پنجشنبه بيست و ششم مردادماه جاري با حضور مشاور استاندار در امور شاهد و ايثارگران، معاونين و آزادگان و خانواده هاي اين عزيزان در مجتمع رحمتيه برگزار شد.
تعداد بازدید: 105
Powered by DorsaPortal