۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
1396/05/28 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2017-08-19_17-00-16.jpg
جلسه هماهنگي برگزاري مراسم روز پزشك و داروساز برگزاري شد
به گزارش وب دا؛ اين جلسه روز شنبه مورخ 28مردادماه جاري با حضور مسئولين و نمايندگاني از سازمان هاي بيمه سلامت، تامين اجتماعي، نظام پزشكي و معاون توسعه منابع و مديريت دانشگاه علوم پزشكي ،‌ معاون درمان و معاون بهداشتي اين دانشگاه و مديران واحدهاي مربوطه در اين مجموعه برگزاري گرديد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري در اين جلسه با اشاره به خدمات ارزشمند پزشكان و داروسازان خدوم، بر تكريم اين عزيزان و گراميداشت روزي كه به نام آنان نامگذاري شده است تاكيد نمود.
دكتر ارسلان خالدي فر افزود: پزشكان و داروسازان در پيشبرد اهداف حوزه سلامت نقش برجسته اي داشته و بعنوان اركان اصلي نظام سلامت بشمار مي روند.
وي ضمن تبريك فرا رسيدن يكم شهريورماه، روز پزشك به ديگر مناسبت هاي اين روز و روزهاي آتي اين ماه اشاره داشت و افزود: پنجم شهريور روز بزرگداشت محمدبن زكرياي رازي و روز داروسازي است كه اين روز را هم به همه داروسازان و فعالين اين حوزه تبريك عرض مي نمايم.
دكتر خالدي فر، با بيان اينكه دوم شهريورماه همزمان با آغاز هفته دولت است، اين هفته و چهارم شهريور، روز كارمند را به يكايك كاركنان دانشگاه تبريك گفت.
وي اظهار داشت: مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشكي استان در حوزه هاي مختلف آموزشي، پژوهشي، بهداشت و درمان و توسعه و تامين دارو و نظارت بر سلامت غذا به هم استانيان عزيز ارائه خدمت مي نمايد و ارائه خدمات در چنين حجم بالا و گسترده اي امكان پذير نخواهد بود جز با همت و تلاش يكايك پرسنل، كاركنان و پزشكان و فعالين در حوزه بهداشت و درمان، لذا به نوبه خود از زحمات همه اين عزيزان تقدير و تشكر مي نمايم و اميدوارم با همدلي و همراهي اين مجموعه خوب و صميمي بتوانيم روز به روز شاهد ارتقاء سطح كمي و كيفي خدمات دانشگاه باشيم.
تعداد بازدید: 137
Powered by DorsaPortal