۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
1397/03/02 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/gchgh.jpg
ارائه خدمات دندانپزشكي رايگان در بخش بازفت از توابع شهرستان كوهرنگ
وب دا؛ سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهرنگ، از استقرار يك اكيپ بيست نفره دندانپزشكي جهت انجام خدمات دندانپزشكي رايگان در مركز بهداشتي درماني روستاي مورز از توابع بخش بازفت در بيست و ششمين روز از ارديبهشت ماه خبر داد.
به گزارش وب دا به نقل از روابط عمومي شبكه؛ حشمت الله منصوري افزود: اين اكيپ دندانپزشكي خير انديش با محوريت ارائه خدمات بهداشتي و سلامت دهان و دندان با استقرار تعداد بيست يونيت دندانپزشكي، خدمات ارزشمندي از قبيل كشيدن، معاينه و پركردن دندان را براي مردم منطقه كمتر برخوردار بخش بازفت انجام دادند.
گفتني است، اين اكيپ دندانپزشكي از روز چهارشنبه مورخ 97/02/26 به مدت سه روز به مردم شريف بخش بازفت ارائه خدمت نمودند.
وي تصريح كرد: از يك هفته قبل از استقرار اكيپ دندانپزشكي، شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهرنگ با همكاري دهياران و اعضاي شوراي اسلامي بخش بازفت اقدام به اطلاع رساني و شناسايي گروه هدف نموده و با نوبت دهي و برقراري نظم تمامي افراد مورد معاينه و درمان قرار گرفتند.
سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهرنگ ضمن استقبال از اين حركت جهادي و خداپسندانه، پوشش صد درصدي مردم بخش بازفت از خدمات دندانپزشكي را يكي از اولويتهاي و رسالتهاي اصلي اين شبكه قلمداد كرد و ابراز اميدواري كرد با استقرار دندانپزشك ثابت در مركز بهداشتي درماني چمن گلي در مركز بازفت همه ي مردم و به ويژه گروههاي هدف مورد معاينه و درمان در زمينه دندانپزشكي قرار گيرند.
تعداد بازدید: 249
Powered by DorsaPortal