۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1397/05/27 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/image_2018_8_18-8_26_5_775_HUE.jpg
تأكيد بر ضرورت ترويج فرهنگ و ايثار در جامعه و دانشگاه
وب دا؛ مشاور وزير بهداشت در امور ايثارگران در سومين نشست هم انديشي مشاورين ايثارگران دانشگاه هاي قطب 7 كشوري، بر ضرورت ترويج فرهنگ و ايثار در جامعه و دانشگاه تأكيد كرد.

به گزا ش وب دا؛ دكتر موسوي امروز پنج شنبه 25 مرداد 97 در اين نشست به ميزباني شهركرد، ضمن گراميداشت 26 مردادماه سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به ميهن در سال 1369 گفت: يكي از وظايف مهم مسئولين امور ايثارگران در دانشگاه ها، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و دانشگاه هاست.

وي گفت: ديدار و ملاقات با خانواده شهدا و ايثارگران دوران دفاع مقدس، برپايي ويژه برنامه هاي بزرگداشت روز شهيد، تكريم از زنان حماسه ساز دفاع مقدس ، كنگره بزرگداشت شهدا، رونمايي از كتب متنوع با موضوع جان فشاني ايثارگران و رزمندگان و برپايي نمايشگاه دائمي موزه دفاع مقدس در تهران از جمله مواردي است كه در گسترش فرهنگ ايثار نقش مؤثري ايفا مي كند.

دكتر موسوي افزود: المپياد كاركنان ورزشي جانباز و معلول دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور با شركت 428 نفر در سالجاري صورت گرفت كه انتظار مي رود اين المپياد در سطح استاني نيز برگزار شود.

مشاور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در امور ايثارگران ادامه داد: به منظور كيفي سازي ارائه خدمات به ايثارگران، سايت رسمي امور شاهد و ايثارگران در وزارت بهداشت به نشاني اينترنتي isargaran.behdasht.gov.ir راه اندازي شده است.

دكتر موسوي در اين نشست با بررسي نظرات و پيشنهادات مشاورين دانشگاه هاي چهارمحال و بختياري، اصفهان، كاشان و يزد اظهار داشت: بهترين راهكار براي حل مسائل و مشكلات موجود در اين دانشگاه ها، تعامل و رأي زني بين مسئولان است.

به گفته وي؛ در حال حاضر، 46 هزارو 878 ايثارگر در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور مشغول به فعاليت هستند.

گفتني است؛ انتخاب و معرفي يك نماينده در امور ايثارگران از دانشگاه هاي قطب 7 كشوري به منظور پيگيري مصوبات جلسات تا حصول نتيجه و عملي شدن آن، از جمله موارد مصوب شده در اين نشست بود.
تعداد بازدید: 119
Powered by DorsaPortal