۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
1397/06/20 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20180102_113419_901CCCCCC.jpg
موفقيت دو بيمارستان آيت الله كاشاني و هاجر(س) شهركرد براي كسب لوح استاني در "اولين جشنواره ملي تجارب موفق بيمارستاني"
وب دا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري از موفقيت دو مركز آموزشي و درماني آيت الله كاشاني و هاجر(س) براي كسب لوح استاني "اولين جشنواره ملي تجارب موفق بيمارستاني" در مديريت منابع و مصارف خبر داد.
به گزارش وب دا؛ دكتر محسن درخشان افزود: بيمارستان آيت الله كاشاني در راستاي مديريت منابع و مصارف در حيطه اقتصاد دارو و بيمارستان هاجر(س) در حيطه اقتصاد تغذيه حائز دريافت اين لوح شده اند.
به گفته وي، در متن لوحي كه از سوي دكتر قاسم جان بابايي معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به اين دوبيمارستان تقديم شده آمده است؛ اجراي برنامه تحول نظام سلامت كه نقطه عطفي در تاريخ سلامت كشور است، نشانه ي عزم ملي كارگزاران سلامت براي تغيير شگرف و بنيادين در اين حوزه به عنوان يكي از محورهاي توسعه پايدار و همه جانبه است.
دكتر درخشان گفت: اين مقام مسئول در ادامه ، همت والا و خدمات ارزشمند تمامي همكاران و دست اندركاران حوزه سلامت اين دو بيمارستان در راستاي مديريت منابع و مصارف در حيطه اقتصاد دارو و اقتصاد تغذيه را قابل تحسين و ستودني دانسته و ابراز اميدواري كرده است، كه اين تلاش و خدمت به هموطنان اين مرز و بوم در سايه توكل به خداوند منان پايا و هميشگي باشد.
تعداد بازدید: 142
Powered by DorsaPortal