۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
1397/07/28 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/yflki.JPG
نشست هم انديشي نمايندگان ادارات شهرستان سامان به مناسبت هفته ملي سلامت بانوان ايراني
وبدا؛ سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان سامان گفت: در بيست و پنجمين روز از مهرماه 97 نشست هم انديشي نمايندگان ادارات و تشكلهاي بانوان شهرستان به مناسبت هفته ملي سلامت بانوان ايراني(سبا) در سالن اجتماعات شبكه تشكيل گرديد.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومي شبكه؛ مرتضي خليلي افزود: در اين نشست در خصوص هر چه با شكوهتر برگزارشدن برنامه هاي اين هفته بحث و تبادل نظر بعمل آمد و مقرر شد، بيش از 20 عنوان برنامه ويژه بانوان در اين شهرستان برگزار شود.
وي تصريح كرد: از مهمترين اين برنامه ها برگزاري همايش كارگروه سلامت زنان با حضور متخصص زنان و زايمان و كارشناسان امر سلامت و برگزاري همايش پياده روي ويژه بانوان ادارات شهرستان و برگزاري مسابقات ورزشي ويژه بانوان شاغل در ادارات شهرستان مي باشد.
سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان سامان همچنين از برگزاري كميته آنلفوانزا با حضور مسئولين ادارات در همين روز خبر داد.
خليلي افزود: با توجه به تغيير شرايط اقليمي و سرد شدن هوا و شيوع بيماري هاي آنفلوانزاي پرندگان و آنفلوانزاي انساني ، كميته آنفلوانزا در محل سالن اجتماعات شبكه بهداشت و درمان شهرستان سامان تشكيل گرديد.
به گفته وي، در اين كميته ضمن تشريح بيماري آنفلوانزاي انساني توسط پزشك فوكال پوئينت برنامه وآنفلوانزاي پرندگان توسط دامپزشكي شهرستان راهكارها و استراتژيهايي براي پيشگيري و كنترل اين بيماري ارائه گرديد .
تعداد بازدید: 156
Powered by DorsaPortal