۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1397/09/14 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/khalili samanC.JPG
تشريح عملكرد هفته بسيج شبكه بهداشت و درمان شهرستان سامان
وبدا؛ سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان سامان، عملكرد اين شبكه در هفته بسيج را تشريح كرد.
به گزارش وبدا؛ مرتضي خليلي ، سنگر بندي درب شبكه ،غبار روبي و عطر افشاني قبور مطهر شهداء را ازجمله برنامه هاي نمادين شبكه در هفته بسيج عنوان كرد.
 وي تصريح كرد: همچنين در اين هفته، با همكاري اعضاء بسيج جامعه پزشكي بيمارستان هاجر (س) شهركرد و اعضاء بسيج جامعه پزشكي شبكه در مورخه 30/8/97 تيم هاي بهداشتي و درماني متشكل از متخصصين اطفال و زنان و زايمان ، مامايي ، پرستاري ، تكنسين دارويي و كارشناسان واحد پيشگيري و مبارزه با بيماري هاي به منطقه كمتر برخوردار شوراب كبير اعزام شدند.
به گفته وي، طي اين اعزام ضمن ويزيت 38 بيمار توسط متخصصين ، تعداد 53 نفر از خدمات مشاوره و آموزش هاي لازم برخوردار شدند.
خليلي، برپايي ايستگاه سلامت به مناسبت هفته بسيج و تجمع بسيجيان در مسجد امير المومنين شوراب صغير را از ديگر ويژه برنامه هاي هفته بسيج برشمرد و افزود: در اين روز تعداد 74 نفر از لحاظ بيماري فشارخون و قند خون كنترل وتعداد 237 نفر مشاوره و آموزش هاي لازم را دريافت نمودند .
سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان سامان، افتتاحيه نمايشگاه توانمند سازي بانوان كارآفرين در خانه در سومين روز از آذرماه 97 در محل حسينيه صاحب الزمان (عج) سامان را از ديگر برنامه ها عنوان و افزود: در حاشيه نمايشگاه غرفه سلامت برپا و 50 نفر از لحاظ بيماري فشارخون و ديابت ارزيابي و 125 نفر نيز خدمات آموزشي و مشاوره اي دريافت نمودند.
برگزاري مانور زلزله با رويكرد آموزش هاي لازم به دانش آموزان و مربيان با حضور مسئولين ادارات شهرستان و كانون بسيج جامعه پزشكي در خصوص كاهش مخاطرات احتمالي قبل و حين و بعد از زلزله در هنرستان دخترانه الزهرا سامان، ديدار دكتر صيفي پزشك متخصص ) و چند تن از اعضاء كانون بسيج جامعه پزشكي شبكه و سرپرست بنياد شهيد شهرستان با خانواده شهيد حبيب الله شريفي از ديگر اقداماتي است كه توسط وي تشريح شد.
تعداد بازدید: 122
Powered by DorsaPortal