۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
1397/09/14 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/farsanNKFCCC.png
اهم فعاليت هاي شبكه بهداشت و درمان شهرستان فارسان در هفته اطلاع رساني ايدز
وبدا؛ سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان فارسان به تشريح اهم فعاليت هاي هفته جاري بويژه فعاليت هاي آموزشي و اطلاع رساني پيرامون بيماري ايدز پرداخت.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومي شبكه؛ دكتر مجيد فاضلي افزود: در اين هفته با برگزاري جلسات آموزشي ايدز در مدارس بر لزوم اطلاع رساني و آموزش از سنين پايين تاكيد شد.
وي تصريح كرد: در اين جلسات آموزشهاي لازم در خصوص راههاي انتقال و پيشگيري از بيماري ايدز و شعار روز جهاني ايدز ارائه و در پايان ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مربوطه به سوالات دانش آموزان توسط كارشناسان پاسخ داده شد.
وي، برگزاري جلسه كميته مروج سلامت مدارس را از ديگر فعاليت هاي شبكه بهداشت و درمان شهرستان فارسان عنوان و افزود: اين كميته با حضور اعضاء در محل دفتر سرپرستي شبكه تشكيل جلسه داد.
دكتر فاضلي با تاكيد بر لزوم ارائه خدمات هر چه بهتر و دقيق تر به قشر آسيب پذير و حساس دانش آموز و حمايت از مدارس مروج سلامت بر همكاري و مشاركت بين بخشي و تعامل مديران مدارس با مراكز جامع خدمات سلامت تاكيد كرد.
سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان فارسان در ادامه از تشكيل كارگاه آموزشي نياز سنجي سلامت جامعه با حضور كارشناس مسئول گروه آموزش وارتقاي سلامت استان جهت مسئولين واحدهاي بهداشتي و كارشناسان ستادي خبر داد.
به گفته وي، در ابتداي اين كارگاه ، حيدري معاون بهداشتي شبكه درخصوص ضرورت و اهميت اجراي برنامه نياز سنجي مطالبي را بيان و در ادامه در خصوص نحوه اجراي برنامه و تكميل فرمها آموزشهاي لازم را به شركت كنندگان ارائه نمود.
تعداد بازدید: 122
Powered by DorsaPortal