۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1397/09/19 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/entesabcccccccccccccccccccccccc.jpg
سرپرستان شبكه هاي بهداشت و درمان شهرستان هاي فارسان و اردل منصوب شدند
وبدا؛ با ابلاغ احكامي جداگانه از سوي سرپرست معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي و رئيس مركز بهداشت استان،‌ سرپرستان جديد شبكه هاي بهداشت و درمان شهرستان هاي فارسان و اردل منصوب شدند.
به گزارش وب دا؛ در احكامي جداگانه ضرغام حيدري به سمت سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان فارسان و عليرضا رئيسي به سمت سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان اردل منصوب شدند.
در متن اين ابلاغيه خطاب به هر يك از اين عزيزان آمده است؛ با عنايت به تعهد،‌تخصص و پشتكار  جنابعالي به موجب اين ابلاغ با حفظ پست سازماني به سمت سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان هاي مذكور انتخاب مي شويد.
در ادامه نيز، اهميت توجه هرچه بيشتر به بهبود و ارتقاء شاخص هاي بهداشتي شهرستان ، نظارت كامل ‌بر روند اجراي طرح تحول سلامت (پزشك خانواده و برنامه  تامين و ارتقاي مراقبتهاي اوليه سلامت در قالب گسترش و و تقويت شبكه بهداشت و درمان در مناطق شهري و شهرهاي 20 تا 50 هزار نفر و نظام ارجاع) جهت مبنا قرار گرفتن در برنامه ريزي ها به اين دو توصيه شده است.
همچنين، نظارت كامل بر بازديدهاي كارشناسي از مراكز و خانه هاي بهداشتي تابعه و انجام منظم بازديد مديران،  تلاش در جهت افزايش ميزان رضايتمندي بيماران و ارباب رجوع و كيفيت فعاليتهاي بهداشتي درماني،  برنامه ريزي مناسب جهت افزايش ميزان رضايتمندي پرسنل و توجه به مشكلات آنان و  بررسي راهكارها كاهش هزينه هاي غير ضروري ، اصلاح الگوي مصرف ، صرفه جويي در منابع و تشكيل  كميته هاي كارشناسي در اين خصوص از ديگر نكاتي است كه از سوي رئيس مركز بهداشت استان به سرپرستان شبكه هاي بهداشت و درمان شهرستان هاي فارسان و اردل يادآور شده است.
از ديگر نكات تذكر داده شده در متن اين احكام، تعامل مناسب با ادارات و سازمانهاي شهرستان و مركز بهداشت استان و رعايت سلسله مراتب اداري و اجراي تمامي موارد ابلاغي از سوي معاونتهاي مرتبط بوده است.
در پايان نيز براي حيدري و رئيسي سرپرستان جديد شبكه هاي بهداشت و درمان شهرستان هاي فارسان و اردل آرزوي توفيق در انجام شايسته وظايف با رعايت اصول قانون مداري ،‌اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در جهت خدمت و ارتقاء سلامت مردم با اتكال به خداوند متعال شده است.
تعداد بازدید: 322
Powered by DorsaPortal