۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1397/09/19 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/8W4A8740CCCC.JPG
حق طلبي، بالندگي، تلاش براي ساختن آينده بهتر از ويژگي هاي دانشجو است
وبدا؛ مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، حق طلبي، بالندگي و تلاش براي ساختن آينده اي بهتر براي كشور را از ويژگي هاي بارز دانشجويان برشمرد.
به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام و المسلمين حسين مولوي در مراسم جشن روز دانشجو با بيان حديثي از پيامبر اعظم به توصيف ويژگي هاي جوانان و دانشجويان پرداخت.
وي تصريح كرد: وقتي پيامبر اسلام (ص) براي رسالت مبعوث شدند قشر جوان بودند كه با ايشان هم پيمان شدند اما پيرمردان و سالخوردگان پاسخ مخالف دادند و اين نشان دهنده ويژگي يك جوان است كه حق طلب است.
وي ادامه داد، دانشجويان بعنوان جوانان كشور بالنده، آينده نگر و به دنبال پيشرفت كشور و ساختن آينده اي بهتر براي خود و كشورشان هستند.
حجت الاسلام و المسلمين مولوي در ادامه دانشجويان را به غنيمت شمردن فرصت براي كسب علم و دانش و مهارت آموزي توصيه و براي آنان توفيق موفقيت و فرصت براي خدمت صادقانه به مردم را از درگاه خدواند منان مسئلت نمود.
گفتني است، جشن گراميداشت روز دانشجو با حضور استاندار، معاون سياسي و امنيتي،مدير كل سياسي و مديركل روابط عمومي استانداري، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري ، رياست و معاونين دانشگاه و جمع كثيري از اساتيد و دانشجويان شامگاه روز يكشنبه، هجدهم آذرماه 97 در سالن همايش هاي ابن سيناي مجتمع رحمتيه دانشگاه برگزار شد.
تعداد بازدید: 127
Powered by DorsaPortal