۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
1397/09/24 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/1512383668022.jpg
تبريك رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد به مناسبت هفته پژوهش
وبدا؛ رئيس دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري فرا رسيدن هفته پژوهش (24 لغايت 29 آذرماه) را به تمامي تلاشگران اين عرصه تبريك گفت.
به گزارش وبدا؛ دكتر ارسلان خالدي فر، با اشاره به نقش موثر تحقيق و پژوهش در گسترش مرزهاي علم و دانش و پيشرفت و آباداني كشور افزود: بدون شك فعاليت هاي پژوهشي فعالين اين عرصه همواره ارزشمند و قابل تقدير است.
وي در ادامه به درخشش دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در زمينه فعاليت هاي پژوهشي و كسب رتبه اول پژوهشي در 14 سال پياپي بين دانشگاههاي علوم پزشكي همتراز از سال 1382 تا سال 1396 اشاره داشت و افزود: به مناسبت قرارگرفتن در هفته پژوهش و فن‌آوري كه امسال با شعار "پژوهش هدفمند، فناوري ارزش آفرين؛ در خدمت توليد ملي " مزين گرديده است، فرصت را غنيمت شمرده و ضمن عرض تبريك اين مناسبت مهم به همه همكاران پژوهشگر و فن‌آوران حوزه دانشگاه از زحمات اين عزيزان تقدير مي نمايم.
دكتر خالدي فر در ادامه اظهار اميدواري كرد: ايران اسلامي با اتكا به پيشرفت‌هاي علمي مبتني بر كار پژوهشي متخصصان، دانشمندان و دانش پژوهان جوان و متعهد خود بتواند به الگويي ماندگار در بين كشورهاي جهان اسلام در زمينه پژوهش و تحقيق تبديل شود و در مسير دستيابي به قله‌هاي افتخار همچنان به حركت رو به پيشرفت خود ادامه دهد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان در پايان از اساتيد و به ويژه دانشجويان خواست با بهره گيري از محيط هاي علمي براي دستيابي به چشمه هاي جوشان علم و ارتقاء همه جانبه و يافتن راه هاي پيشرفت كشور تلاش نمايند.
تعداد بازدید: 135
Powered by DorsaPortal