۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
1397/10/22 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/headern.jpg
عضويت قريب به 2هزار پرستار در سازمان نظام پرستاري چهارمحال و بختياري
وبدا؛ رئيس سازمان نظام پرستاري چهارمحال و بختياري ضمن تبريك فرار رسيدن ميلاد حضرت زينب كبري (س) و روز پرستار خدمت تمامي فعالين و زحمتكشان اين حرفه ،از عضويت  قريب به 2هزار پرستار در اين سازمان خبر داد.
به گزارش وبدا، بهرام مرادي افزود: اين سازمان از سال 1382 فعاليت خود را در استان آغاز و همواره در تلاش است ضمن ارائه خدمات به اعضا ، پيگير مطالبات اين عزيزان باشد.
وي، ايجاد جايگاه پرستاري در نظام جمهوري اسلامي، ايجاد پايگاه محكم جهت پيگيري مطالبات و خواسته هاي پرستاري،‌اعتبار بخشيدن به جامعه پرستاري را از جمله اهداف تشكيل سازمان عنوان كرد.
مرادي، برقراري بهره وري پرستاران را از جمله مطالبات در حال پيگري پرستاران عنوان و افزود: بر اساس اين خواسته با بالا رفتن سنوات پرستاران از ساعات كاري آنها كمتر و روزهاي تعطيل با ضريب 1.5 برابر محاسبه مي شود.
رئيس سازمان نظام پرستاري چهارمحال و بختياري ، برگزاري جشنواره ورزشي بصورت سالانه، برگزاري مسابقات فرهنگي و قرآني را از امور جاري سازمان نظام پرستاري استان برشمرد .
به گفته وي، برقراري امكان استفاده پرستاران با ارائه كارت معتبر عضويت در سازمان نظام پرستاري براي استفاده خدمات تخفيفي ويلاها و مهمانسراها و محل هاي اقامتي در مشهد مقدس، جزيره قشم، مجتمع اقامتي ميناب، مهمانسراي تهران،‌ مجتمع اقامتي جهرم، لاهيجان و همدان و شيراز از ديگر اقداماتي است كه با پيگيري هيئت رئيسه سازمان محقق گرديده است.
مرادي افزود: همچنين پرستاران عضو سازمان نظام پرستاري مي توانند از تخفيف قطارهاي 5 ستاره فدك بهره مند شوند.
تعداد بازدید: 132
Powered by DorsaPortal