۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
1397/10/24 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/image_2019_1_13-15_8_56_267_U4D.jpg
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي آماده حمايت از پرستاران و پيگيري حقوق آنها هستند
وبدا؛ رئيس مجمع نمايندگان مردم چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي گفت:  نمايندگان مجلس شوراي اسلامي آماده حمايت از پرستاران و پيگيري حقوق آنها هستند.
به گزارش وبدا؛ خديجه ربيعي در آئين تجليل از پرستاران برگزيده استاني در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، با اشاره به خلاء ها و مشكلات قانوني حوزه پرستاري افزود: نمايندگان مجلس با كمال ميل حاضر  به پيگيري مشكلات پرستاران هستند.
وي تصريح كرد: براي دفاع از حقوق پرستاران و حمايت از اين قشر زحمتكش، آماده دريافت پيشنهادات و نظرات ارزشمند پرستاران با تجربه و فرهيخته استان هستيم.
عضو كميسيون اجتماعي و نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي افزود: در برابر تلاش ها و خدمت ارزنده پرستاران اگر چه نمي توان با هيچ زباني تقدير كرد و هيچ هديه نمي تواند جبران ايثارگري هاي آنان باشد،  اما براي پيگيري مطالبات به حقشان و جلب رضايت اين عزيزان از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد.
ربيعي گفت: بزودي در نشستي كه با اعضاي كميسيون بهداشت و درمان مجلس برگزار مي شود ، مشكلات پرستاران مطرح و براي رفع آن طرح هايي تدوين و تصويب مي شود.

وي افزود: به پرستاران  اطمينان مي دهيم كه هر طرح و قانوني كه در اين حوزه در مجلس به تصويب برسد، در جهت رفاه بيشتر و بهبود شرايط كاري پرستاران است.
گفتني است، آئين تجليل از پرستاران برگزيده استاني روز يكشنبه مورخ 23 ديماه 97 با حضور رئيس مجمع نمايندگان در مجلس شوراي اسلامي ، استاندار و جمعي از مقامات استاني در سالن همايش هاي ابن سيناي مجتمع رحمتيه دانشگاه علوم پزشكي شهركرد برگزار شد.
تعداد بازدید: 54
Powered by DorsaPortal