۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
1398/02/26 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-01-05_11-24-12CCCCCCCCCCCCCC.jpg
تبريك سرپرست دانشگاه علوم پزشكي شهركرد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري فرا رسيدن 27 ارديبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومي را به همه نقش آفرينان عرصه ارتباطات و روابط عمومي تبريك گفت.
به گزارش وبدا؛ دكتر مجيد شيراني، با اشاره به رسالت خطير تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومي در گردش شفاف و صحيح اطلاعات افزود: بي ترديد در دنياي امروز كه از آن به عنوان عصر ارتباطات ياد مي‌شود، تعامل و ارتباط دوسويه با مخاطبان، از اصول اساسي در هر سازمان است و به عنوان يكي از عوامل مهم و تأثيرگذار در حيات اجتماعي آنها به شمار مي رود.
وي، بهبود كيفي فعاليت‌ها و افزايش بهره ‌وري سازماني را مرهون برقراري ارتباطات تعاملي دانسته و اظهار داشت: روابط عمومي‌ها به عنوان يكي از اركان مهم تاثيرگذار در امر اطلاع رساني و اميدآفريني، با همياري گسترده درون و برون سازماني نقش بسزايي در راستاي تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ايفاي مي نمايند.
وي ادامه داد: بدون شك و به مراتب نقش فعالان درعرصه ارتباطات و روابط عمومي ها در حوزه سلامت بعنوان يكي از اساسي ترين نيازهاي مردم حساس و برجسته تر بوده و اين قشر با اطلاع رساني، آموزش و آگاهي بخشي به عموم مردم هم در حوزه پيشگيري و بهداشت و هم در حوزه درمان موثر نقش كليدي را ايفا مي نمايند.
دكتر شيراني عرض تبريك مجدد اين روز به يكايك فعالان در عرصه روابط عمومي، توفيق روزافزون تمامي تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط‌عمومي را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.
تعداد بازدید: 63
Powered by DorsaPortal