۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
1398/02/31 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/4529dd41-a827-4389-b20a-7e0693ce19f3CCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
اجراي طرح تحول نظام سلامت چهره خدمات بهداشتي و درماني در چهارمحال و بختياري را متحول كرد
وبدا؛ معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه در نشست هم انديشي سرپرست و هيئت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي با مدير كل و معاونين صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري گفت: با اجراي طرح تحول نظام سلامت چهره خدمات بهداشتي و درماني در استان متحول شد.
به گزارش وبدا؛ دكتر حميد رئيسي افزود: 15 سال بود كه در حوزه بهداشت و درمان استان اتفاق خوشايندي صورت نگرفته بود اما از سال 93 با اجراي برنامه تحول، اعتبارات خوبي تزريق و حدود 193 پروژه در قالب تفاهم نامه با وزارت بهداشت در سطح استان تعريف و از اين تعداد تاكنون 130 پروژه به بهره برداري رسيده است.
وي تصريح كرد: با اجراي اين برنامه حدود 12 ميليارد تومان تجهيزات اداري، بهداشتي و درماني خريداري و در اختيار مراكز قرار گرفت.
دكتر رئيسي، بهسازي 90 درصدي بيمارستان ها و بخش هاي درماني و ارتقاء هتلينگ از ديگر اتفاقات خوشايند در حوزه سلامت استان بشمار مي رود.
معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه، پذيرش نيرو، بهيار و تربيت بهورز و بكار گيري و جذب پزشك و متخصص، توسعه بيمارستان هاي لردگان و فارسان و افتتاح بيمارستان هاي مال خليفه و كوهرنگ را از ديگر اقدامات موثر دولت در قالب برنامه تحول نظام سلامت برشمرد.
گفتني است، جلسه هم انديشي سرپرست و هيئت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي با مدير كل و معاونين صدا و سيماي مركز استان در سي امين روز از ارديبهشت ماه 98 ، در سالن اجتماعات مجتمع رحمتيه دانشگاه برگزار شد.
تعداد بازدید: 119
Powered by DorsaPortal