۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
1398/03/26 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-06-16_12-46-30.jpg
برگزاري سومين نشست ستاد اجرايي بسيج ملي كنترل فشار خون چهارمحال و بختياري با حضور تيم بازرسي وزارت بهداشت
وبدا؛ مدير روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري ، ‌از برگزاري سومين نشست ستاد اجرايي بسيج ملي كنترل فشار خون اين استان با حضور دكتر مهدوي ناظر كشوري بسيج ملي كنترل فشارخون و رئيس اداره قلب و عروق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و سركار خانم دكتر يوسفي كارشناس دفتر بيماري هاي غير واگير وزارت خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سيد علي درخشان افزود: اين جلسه در بيست و ششمين روز از خردادماه 98 با حضور دبيران كميته هاي 7 گانه،‌ مديران و كارشناسان مربوطه وجمعي از فرمانداران ، معاونين و نمايندگان ادارات استان در سالن اجتماعات مجتمع رحمتيه دانشگاه برگزار شد.
وي، هدف از برگزاري اين جلسه را ارائه عملكرد بسيج ملي كنترل فشار خون در سطح ملي و استاني و بازديد تيم بازرسي وزارت بهداشت از پايگاه ها و ايستگاه هاي بسيج ملي كنترل فشارخون در سطح استان عنوان كرد.
درخشان، بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات حاضرين، پخش كليپ عملكرد هاي كميته هاي 7 گانه از منظر رسانه را از ديگر بخش هاي اين نشست برشمرد و افزود: جلسه با پرسش و پاسخ و بحث و تبادل نظر حضار به پايان رسيد.
به گفته وي، پس از اين جلسه، جلسه هماهنگي نيز در سالن اجتماعات معاونت بهداشتي برگزار و پس از آن بازديد از تعدادي از پايگاه ها ايستگاه هاي سنجش فشار خون انجام شد.
تعداد بازدید: 235
Powered by DorsaPortal