۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
1398/05/20 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/bahrini-158x158.jpg
برگزاري كنفرانس و كارگاه آموزشي در حاشيه نخستين جشنواره ايمني بيمار
وبدا؛ دبير نخستين جشنواره ايمني بيمار، اعتبار بخشي و آموزش به بيمار،‌ از برگزاري كنفرانس هاي علمي يكروزه و كارگاه هاي آموزشي در حاشيه اين جشنواره خبر داد.
به گزارش وبدا؛ عباس بحريني افزود: كنفرانس علمي يكروزه "هموويژيلانس"  26 مردادماه جاري با 3 امتياز آموزشي و پرداخت يكصد هزار ريال هزينه ،‌ كارگاه " آشنايي با دستگاه الكتروشوك و مراقبت هاي پرستاري 1 " با 4 امتياز آموزشي و پرداخت يكصدهزار ريال، كنفرانس هاي علمي يكروزه "پيشگيري از خطاهاي دارويي و ايمني بيمار"  و "مديريت پسماند 1 " به ترتيب با 2  و 2.5 امتياز آموزشي و پرداخت 80 هزار ريال، 27 مردادماه جاري برگزار مي گردد.
وي تصريح كرد: در تاريخ 28 مردادماه نيز كارگاه "آشنايي با دستگاه الكتروشوك و مراقبت هاي پرستاري 2"  با 4 امتياز آموزشي و "كنفرانس علمي ناسازگاري هاي دارويي در سرم و سرنگ و ايمني بيمار "  با 2.75 امتياز آموزشي و پرداخت هزينه يكصدهزار ريال و "مديريت پسماند 2"  با 2.5 امتياز آموزشي و پرداخت هزينه 80 هزار ريال برگزار مي گردد.
به گفته وي، علاقه مندان جهت ثبت نام براي شركت در اين كنفرانس و كارگاه ها مي توانند تا پايان ساعت كاري روز پنجشنبه 24مردادماه 98 به سايت آموزش مداوم دانشگاه مراجعه نمايند.
بحريني در پايان خاطر نشان كرد: جشنواره ايمني بيمار، اعتبار بخشي و آموزش به بيمار، در بيست و هفتمين روز از مردادماه جاري از ساعت 8 الي 13 در سالن همايش هاي ابن سيناي پرديس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد برگزار مي شود.
تعداد بازدید: 100
Powered by DorsaPortal