۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
1398/05/20 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/f4e774fb-1277-4d58-b294-824ea738ed31.jpg
نشست خبري رياست و معاونين دانشگاه علوم پزشكي شهركرد با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار
وبدا؛ مدير روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري، از برگزاري نشست خبري رياست و معاونين اين دانشگاه با اصحاب رسانه و برگزاري آئين تجليل از خبرنگاران حوزه سلامت خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سيد علي درخشان افزود: اين آئين در آستانه 17 مردادماه، روز خبرنگار با حضور جمع كثيري از مدير مسئولان خبرگزاري ها، هفته نامه ها و روزنامه هاي محلي و سراسري و خبرنگاران روز چهارشنبه در سالن اجتماعات مجتمع رحمتيه برگزار شد.
به گفته وي، در ابتدا ضمن سخنراني رئيس دانشگاه و تقدير وي از زحمات خبرنگاران فعال در عرصه سلامت و اشاره به وظيفه و رسالت خطير خبرنگاران در امر آگاهي بخشي و اطلاع رساني، رئيس مركز بهداشت استان به تشريح روند اجرا و نتايج بسيج ملي كنترل فشار خون از تاريخ 27 ارديبهشت ماه لغايت 15 تيرماه 98 و درخشش دانشگاه در اجراي اين طرح ملي اشاره و ضمن تشريح پرونده الكترونيك سلامت، نسبت به خطر شيوع بيماري هاي مشترك بين انسان و دام هشدار داد.
درخشان، برگزاري آئين باشكوه تجليل از خبرنگاران، اجراي موسيقي سنتي زنده توسط هنرمند محبوب هم استاني بهنام اشرفي و پذيرايي وصرف ناهار را از ديگر بخش هاي اين نشست برشمرد.
تعداد بازدید: 164
Powered by DorsaPortal