۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
1398/05/22 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-01-05_11-24-12CCCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
تبريك سرپرست دانشگاه علوم پزشكي شهركرد به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به ميهن
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري در آستانه فرا رسيدن 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي ايران، اين روز را به تمامي آزادگان سرافراز ميهن بويژه آزادگان هم استاني و بازنشسته و شاغل در دانشگاه تبريك گفت.
به گزارش وبدا؛ دكتر مجيد شيراني، ضمن ارج نهادن به ايثارگري‌ها و رشادت هاي آزادگان بزرگوار و خانواده هاي اين عزيزان، عزت امروز كشور را مرهون گذشت و ايثار همه جان بر كفان در هشت سال دفاع مقدس، نثار خون پاك شهداي انقلاب اسلامي، مدافعان حرم و مدافعان وطن دانست.
وي در ادامه، 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي را يادآور ايمان راسخ بزرگ مرداني دانست كه در برابر همه ناجوانمردي هاي دشمنان ايستادند و از شكنجه ‏هاي مزدوران بعثي هراسي به خود راه ندادند.
دكتر شيراني با ستودن روحيه صبر، گذشت، استقامت و پايمردي آزادگان افزود: اين عزيزان با تحمل سخت ترين شرايط و شديدترين تنگناها و مضايق از باورهاي ديني و انقلابي خويش در وفاداري به انقلاب و آرمان هاي امام راحل دست بر نداشتند و امروز نيز به عنوان پيشتازان حمايت از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب ، در تلاش براي ساختن ايراني آبادتر و عزتمندتر از هيچ كوششي فروگذار نيستند.
وي در پايان ضمن گراميداشت اين روز براي همه آزادگان سرافراز كشورمان آرزوي توفيق و سلامتي كرد و براي آنها بهترين ها را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.
تعداد بازدید: 124
Powered by DorsaPortal