۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
1398/06/06 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-08-27_07-22-30.jpg
حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در برنامه زنده راديويي همزمان با چهارمين روز از هفته دولت
وبدا؛ مدير مركز روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه علوم پزشكي شهركرد گفت: همزمان با چهارمين روز از هفته دولت سرپرست دانشگاه با حضور در برنامه زنده راديويي "صبح و زندگي" ضمن تشريح دستاوردهاي دانشگاه در حوزه هاي بهداشت، درمان و سلامت به پروژه هاي قابل افتتاح در اين هفته اشاره داشت.
به گزارش وبدا؛ سيد علي درخشان افزود: دكتر شيراني در ابتدا با تبريك سالروز ولادت محمد بن زكرياي رازي دانشمند نامي ايراني و روز داروساز به داروسازان شاغل در اين مجموعه ، هفته دولت و روز كارمند را به تمامي كاركنان دولت بويژه پرسنل دانشگاه تبريك گفت.
وي تصريح كرد: همچنين دكتر شيراني در پاسخ به تماس تلفني يكي از شهروندان و درخواست وي مبني بر در اختيار گذاشتن داروي مورد نياز بيماران اظهار داشت: در زمينه دارو و تجهيزات علي رغم همه تنگناها و تحريم هاي شديد، سيستم غذا و دارو در سطح وزارت بهداشت و دانشگاه ها از طريق قرارگاه داور و تجهيزات مصرفي اداره و با وجود كمبودها هيچ بيماري بدون دارو نمانده است، اگر چه ممكن است امكان تهيه داروي مصرفي چندماه براي بيمار وجود نداشته باشد.
درخشان گفت: وي در ادامه نيز به انجام تلاش ها براي افتتاح بيمارستان جديد بروجن همزمان با هفته دولت اشاره داشت و افزود: اميد است ظرف چند هفته و نهايتا ظرف يكي دو ماه آينده اين پروژه با حضور رياست محترم جمهور و يا دكتر نمكي وزير بهداشت به بهره برداري برسد.
وي افزود: سرپرست دانشگاه علوم پزشكي استان، ‌پروژه احداث دانشكده پرستاري را از جمله پروژه هاي اتمام يافته دانشگاه برشمرد كه در مرحله تجهيز مي باشد .
به گفته وي: دكتر شيراني اظهار داشت: دانشكده پيراپزشكي و بهداشت از ديگر پروژه هاي در حال احداث دانشگاه است كه از اوايل سال جاري عمليات احداث آن آغاز و هم اكنون با سرعت خوبي در حال انجام است.
درخشان افزود: وي در ادامه خبر افتتاح بيمارستان پارسيان بعنوان اولين بيمارستان بخش خصوصي را ظرف هفته هاي آينده به شنوندگان اين برنامه داد و اظهار اميدواري كرد: با توزيع نيرو در آبان ماه كمبود برخي پزشكان متخصص جبران شود.
تعداد بازدید: 170
Powered by DorsaPortal