۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
1398/06/17 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/tasoa ashora.jpeg
تسليت سرپرست دانشگاه علوم پزشكي شهركرد به مناسبت فرا رسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري، فرا رسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني ، روزهاي حماسه پيروزي خون بر شمشير و تقابل حق و باطل را به عموم مردم شريف استان بويژه جامعه دانشگاهيان و كاركنان اين مجموعه تسليت گفت.
به گزارش وبدا؛ دكتر مجيد شيراني افزود: محرم ماه عزاي حسيني، ماه فداكاري و گذشت ، ماه انتشار امر به معروف و نهي‌ از منكر است و حماسه تاسوعا و عاشورا، حماسه‌اي بس بزرگ از انسانهاي الهي است كه بايد از آن درسهاي زندگي را آموخت .
وي ضمن تسليت ايام شهادت فرزند پيامبر، سالار آزادگان جهان و سيد و سرور شهيدان اسلام، امام حسين عليه السلام و علمدار دشت نينوا حضرت ابوالفضل العباس ( عليه السلام ) و ياران با وفاي ابا عبدالله الحسين (ع) و آرزوي قبولي سوگواري عزاداران ابراز اميدواري كرد: همه ما با تاسي از راه شهدا و انديشه هاي ناب اسلامي در جهت تعميق آموزه هاي والاي نهضت حسيني در جامعه و ترويج ارزشهاي اسلامي و اخلاقي حركتي در خور شأن و جايگاه اين نهضت داشته، تا اين اقدامات راهگشاي بسياري از مسائل و مشكلات كنوني باشد.
وي تصريح كرد: بدون شك تلاش در راه زنده نگه داشتن نهضت حسيني و پويايي عاشورا و ماندگاري آن در جهان رضايت حق‌تعالي و حضرت بقيـة‌الاعظم (عج) را در برخواهد داشت، اميد كه در اين راه استوار و ثابت قدم باشيم.
تعداد بازدید: 227
Powered by DorsaPortal