۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
1398/06/25 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-01-09_21-27-21CCCCCCC.jpg
تبريك سرپرست دانشگاه علوم پزشكي شهركرد به مناسبت روز فوريت هاي پزشكي و اورژانس
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري، فرا رسيدن 26 شهريورماه و چهل و چهارمين سالگرد تاسيس اورژانس 115 را به تلاشگران اين عرصه تبريك گفت.
به گزارش وبدا؛ ضمن تقدير از تلاش هاي همكاران گرانقدر فوريت هاي پزشكي و اورژانس 115 افزود: تلاش صادقانه، عشق ورزي به انسان ها و بهره مندي از علم و مهارت از سرمايه هاي ارزشمند يك تكنسين اورژانس است.
وي، خدمت در مركز مديريت حوادث و اورژانس 115 و افتخار گام برداشتن در اين مسير، مقدس و ارزشمند و التيام دردهاي نيازمندي را در زمره نيكوترين كارها دانست و ضمن گرامي‌داشت ياد و خاطره شهداي عرصه اورژانس از زحمات و تلاش‌هاي بي‌دريغ همكاران فوريت‌هاي پزشكي تقدير نمود و در ادامه براي يكايك اين عزيزان آرزوي موفقيت و پيروزي و سلامت، سربلندي و سرافرازي اين عزيزان را از درگاه ايزد منان خواستار شد.
وي تصريح كرد: اميد كه دعاي خير نجات يافتگان حوادث، خواسته دستان به دعا برافراشته مادران و خانواده هاي بيماران و صداي مناجات و آرامش قلب هاي احيا شدگان بدرقه راه همه كساني باشد كه در تمام ساعات شبانه روز و در سخت ترين شرايط با ايمان و اعتقاد به خداوند متعال و تكيه بر توانمندي هاي علمي و عملي خود و با صبر و بردباري، خدمات اوليه كه نقشي حياتي در بهبود وضعيت سانحه ديدگان دارد را ارائه و براي نجات جان انسان ها عاشقانه و مخلصانه خدمت مي كنند.
تعداد بازدید: 160
Powered by DorsaPortal