۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
1398/06/30 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/abkiar.png
برگزاري جلسه برون بخشي كميته سلامت آب درشبكه بهداشت ودرمان شهرستان كيار
وبدا؛ سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان كيار، از برگزاري كميته آب اين شهرستان با حضور نماينده فرماندار، رياست اداره امور عشاير شهرستان و نمايندگان اداره آب روستايي و شهري شهرستان و كارشناس مسئول و كارشناسان بهداشت محيط در محل دفتر مديريت شبكه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ رشيد طاهري افزود: در اين جلسه موارد بهداشتي شبكه هاي آب آشاميدني شهري و روستايي بررسي و با توجه به فرارسيدن فصل پاييز و احتمال افزايش بارش نزولات آسماني تصميمات مقتضي اتخاذ گرديد .
به گفته وي، در اين جلسه مقرر گرديد، شركت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي براي مقابله با شرايط خاص از قبيل طغيان بيماري هاي مرتبط با آب و حوادث غير مترقبه برنامه ريزي و تدابير لازم از جمله ايجاد منابع آب جايگزين ، تدارك تانكرهاي سيار و....) به عمل آيد .
طاهري، توجه جدي، به وجود كلر آزاد باقيمانده در حد استاندارد در آب شبكه توزيع براي حذف عوامل بيماري زاي ميكربي و مقابله با آلودگي هاي ثانويه را از ديگر مباحث مطرح شده در اين جلسه برشمرد.
وي شستشوي مرتب و گندزدايي مخازن ذخيره آب بصورت دوره اي را از ديگر مصوبات اين جلسه برشمرد.
سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان كيار گفت: همچنين مقرر گرديد، ادارات ذيربط از ورود فاضلاب خام و آلاينده ها به رودخانه ها جلوگيري نمايند .
تعداد بازدید: 132
Powered by DorsaPortal