۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1398/07/09 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/258c30fc6522008353aeb40723eb67aeCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
كارگاه آموزشي آشنايي با قوانين و مقررات اجرايي مبارزه با قاچاق كالاهاي سلامت محور برگزار شد
وبدا؛ سرپرست معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، از برگزاري كارگاه آموزشي آشنايي با قوانين و مقررات اجرايي مبارزه با قاچاق كالاهاي سلامت محور ويژه كارشناسان اداره نظارت بر مواد غذايي و كارشناسان سلامت محيط و كار استان خبر داد.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومي معاونت؛ دكتر رضا محمدي ضمن اعلام اين خبر افزود: اين كارگاه آموزشي با هدف آشنايي كارشناسان اداره نظارت بر مواد غذايي معاونت غذا و دارو و بازرسين واحد سلامت محيط و كار معاونت بهداشتي استان با آخرين دستورالعمل ها و آيين نامه هاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد.
وي تصريح كرد: در اين كارگاه آموزشي كه رياست سازمان تعزيرات حكومتي استان و يكي از قضات اين مجموعه نيز حضور داشتند، قانون مبارزه با قاچاق كالا و ارز مصوب 92/10/3 مجلس شوراي اسلامي و شرح وظايف قانوني هر يك از دستگاه هاي مرتبط با مبارزه با قاچاق كالا و ارز، از جمله دانشگاه علوم پزشكي به طور كامل براي حاضرين تشريح شد.
به گفته وي، نحوه تنظيم صورتجلسه ضبط اموال قاچاق، حدود و اختيارات قانوني بازرسين بهداشتي و همچنين نحوه ارسال و تحويل اموال قاچاق كشف شده به انبار اموال تمليكي استان از جمله مواردي بود كه به كارشناسان آموزش داده شد.
سرپرست معاونت غذا و داروي دانشگاه افزود: همچنين در اين كارگاه از كارشناسان خواسته شد در جهت حفظ سلامت مردم و پيشگيري از قاچاق كالاهاي سلامت محور، حين بازرسي از واحدهاي توليدي و عرضه كننده مواد غذايي و آرايشي بهداشتي، نسبت به كنترل برچسب اصالت اين فراورده ها اقدام و با عرضه كنندگان فراورده هاي غير مجاز و غير بهداشتي برخورد كنند.
به گفته وي، اين جلسه با پاسخ به پرسش هاي حاضرين به پايان رسيد.
تعداد بازدید: 152
Powered by DorsaPortal