۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
1398/08/21 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/dsfdfds.jpeg
فراخوان چهارمين جشنواره آموزشي تحصيلي
وبدا؛ مدير روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، از اعلام فراخوان چهارمين جشنواره آموزشي تحصيلي (جايزه ملي ايثار) خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سيد علي درخشان افزود: اين جشنواره‌ توسط بنياد شهيد و امور ايثارگران با همكاري وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ، ‌وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، دانشگاه آزاد سلامي و مركز مديريت حوزه هاي علميه برگزار مي گردد.
وي، هدف از برگزاري اين جشنواره را معرفي و تجليل از برترين هاي آموزشي و تحصيلي جامعه هدف طرح شاهد و ايجاد پويايي،‌تحرك و افزايش انگيزه تحصيلي عنوان كرد.
درخشان گفت: دانشجويان،‌طلاب و دانش آموزان شاهد و ايثارگر شامل: همسر و فرزند شهيد، جانباز 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان، آزادگان و همسر و فرزندان آنها از واجدين شرايط شركت در جشنواره هستند.
به گفته وي، انتخاب برترين ها بر اساس دستورالعمل و شاخص هاي مصوب در دستگاه هاي آموزشي عضو طرح شاهد در دو سطح استاني و كشوري انجام خواهد شد.
مدير روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، مهلت ارسال مدارك را حداكثر تا تاريخ 30 آذرماه 98 اعلام كرد.
درخشان در خصوص مدارك مورد نياز انتخاب برترين ها اظهار داشت: دانشجويان، طلاب و دانش آموزان شاهد و ايثارگر براي كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت ايثار به نشاني : www.isaar.ir مراجعه و براي ارائه مدارك و مستندات موفقيت هاي آموزشي، پژوهشي، فرهنگي دوران تحصيل خود از طريق ستادهاي شاهد و ايثارگر و مراكز آموزشي محل تحصيل اقدام نمايد.
وي خاطر نشان كرد: در مورد برگزيدگان آزمون سراسري سال 98 از طريق سازمان سنجش آموزش كشور استعلام و نسبت به معرفي آنها اقدام خواهد شد.
تعداد بازدید: 223
Powered by DorsaPortal