۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1398/09/02 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/663333333.jpg
برگزاري كارگاه آموزشي ويژه پيام گزاران سلامت و اعضاي خانه مشاركت مردم در سلامت استان
وبدا؛ رئيس دبير خانه تخصصي سلامت و امنيت غذايي استان، از برگزاري كارگاه آموزشي ويژه پيام گزاران سلامت و اعضاي خانه مشاركت مردم در سلامت استان خبر داد.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومي معاونت بهداشتي؛ نعمت الله عباسي افزود: اين كارگاه با هدف اجتماعي شده سلامت و همكاري و هم افزايي ساير سازمانها و دستگاههاي اداري و مشاركت ذينفعان سلامت در جهت ارتقا سواد سلامت و خود مراقبتي فردي و اجتماعي با حضور اعضاي خانه مشاركت مردم در سلامت استان و پيام گزاران سلامت ادارات استان و مديران و مسئولان استاني در بيست و ششمين روزاز آبان ماه سال جاري در سالن جلسات معاونت بهداشتي برگزار شد.
وي تصريح كرد: اين كارگروه نهمين كميته پيام گزاران سلامت و هفتمين جلسه خانه مشاركت مردم در سلامت استان از ابتداي تشكيل و دومين كميته پيام گزاران سلامت وجلسه خانه مشاركت مردم در سلامت استان در سال 98 مي باشد.
عباسي در ادامه افزود: در اين جلسه مقرر شد؛ هر دستگاهي براساس اهداف پيش بيني شده نسبت به تشكيل كميته فني و هماهنگي با دبيرخانه سلامت و امنيت غذايي نسبت به اجرا و پيگيري مصوبات اقدام نمايد.
وي گفت: علاوه براين مقرر شد؛ با توجه به هفته ي بسيج اطلاع رساني ايدزكه از 7 الي 14 آذرماه 98 پيش بيني شده است در صورت نياز آموزش دستگاهها و سازمانهاي مذكور نسبت به برگزاري جلسات آموزشي در جهت ارتقا سواد سلامت كاركنان آن سازمانها و ادارات اقدام نمايند.
تعداد بازدید: 221
Powered by DorsaPortal