۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
1398/09/11 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-12-02_15-05-02.jpg
سي و يكمين جلسه كارگروه توسعه مديريت دانشگاه علوم پزشكي شهركرد برگزار شد
وبدا؛ معاون توسعه مديريت منابع و برنامه ريزي دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري، از برگزاري سي و يكمين جلسه كارگروه توسعه مديريت (همايش مديران) در اين دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دكتر علي ضامن صالحي فرد افزود: اين جلسه در ششمين روز از آذرماه 98 برگزار و ضمن تاكيد بر مديريت هزينه ها و انضباط مالي، مباحثي پيرامون مديران جهادي در گام دوم انقلاب از سوي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه مطرح گرديد.
به گفته وي، در ادامه بيان نظرات و پيشنهادات مديران، مبحث توسعه فرهنگ سازماني توسط معاون توسعه مديريت و منابع انساني سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تشريح شد.
به گفته دكتر صالحي فرد، مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه در اين جلسه پيرامون مديران جهادي در گام دوم انقلاب اظهار داشت: يك مدير بسيجي و جهادي بايد سخن و كلام امير المومنين، بعنوان جهادي ترين مدير را در مباحث مديريتي سر لوحه كار خود قرار دهد وبه آن عمل نمايد .
وي تصريح كرد: حجت الاسلام و المسلمين دكتر باغشني با بيان اينكه نكات فراواني در مديريت از نهج البلاغه استخراج شده است افزود: از مباحث مطرح شده در مديريت جهادي، كارآمدي است.
دكتر صالحي فرد گفت: وي، تنها راه موفقيت يك سيستم را مديريت جهادي دانست و افزود: اين امر نه تنها به عنوان گزاره ارزشي صرف، بلكه يك راهبرد اصولي و تنها راه براي تحقق اهداف سازماني است.
معاون توسعه مديريت منابع و برنامه ريزي دانشگاه اظهار داشت: دكتر باغشني مشورت كردن با افراد بزرگ و افرادي كه بخيل نباشند و پرهيز از استبداد را از لازمه هاي تصميم گيري درست مديران برشمرد.
وي گفت: در ادامه نيز رياست دانشگاه در جمع بندي مباحث مطرح شده ضمن تاكيد بر لزوم كسب آمادگي مديران و مرور قوانين و مقررات و اطلاع از محور موضوعات براي حضور در جلسات اظهار داشت: انجام كار كارشناسي شده، مشورت و در نهايت تصميم گيري توسط مديران، انجام هماهنگي هاي درون و برون بخشي، مديريت نيروي انساني و منابع از موضوعات مهم در حوزه مديريت بشمار مي رود.
وي افزود: دكتر شيراني، تورم نيرو و توزيع نامتوازن آن در مجموعه را از مشكلات دانشگاه عنوان كرد و افزود: از مشكلات مطرح در سطح كشور نيز آفت چانه زني است.
دكتر صالحي فرد تصريح كرد: وي با اشاره به پيشتاز بودن دانشگاه در ارتباط با دفتر مشاوران اقتصادي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و استفاده از امكانات مشاوره اقتصادي اين مجموعه بر لزوم استفاده از ظرفيت خيرين حوزه سلامت نيز تاكيد كرد.
تعداد بازدید: 413
Powered by DorsaPortal