۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
1398/09/11 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_4861CCCCC.jpeg
كميته اطلاع رساني اچ آي وي در شهرستان فارسان تشكيل شد
وبدا؛ سرپرست شبكه بهداشتي و درماني شهرستان فارسان گفت: كميته اطلاع رساني اچ آي وي شهرستان با حضور اعضاء در دهمين روز از آذرماه 98 در دفتر سرپرستي تشكيل شد.
به گزارش وبدا؛ ضرغام حيدري افزود: در اين جلسه ضمن بيان اهداف نامگذاري هفته اطلاع رساني ايدز و ترشح محورهاي عناوين اين هفته و شعار آن، در خصوص نحوه برگزاري و استفاده حداكثري از فرصت پيش آمده در اين هفته براي آموزش عمومي بحث و تبادل نظر شد.
حيدري در ادامه از نواختن زنگ هشدار ايدز با حضور فرماندار،رياست آموزش و پرورش شهرستان و نمايندگاني از ساير ادارات مربوطه، در مدرسه شهيد زهره بنياديان در نهمين روز از آذرماه جاري خبر داد.
به گفته وي، در اين برنامه آموزشي و فرهنگي ضمن ارائه نكات علمي و كاربردي براي آشنايي بيشتر با بيماري ايدز، به برخي اقدامات صورت گرفته در زمينه آموزش و اطلاع رساني اشاره و توسط فرماندار شهرستان از فعاليت هاي شبكه در اين راستا تقدير شد.
سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان فارسان، راه اندازي كلينيك سيار به مدت 3 روز در سطح شهرستان و ارائه خدمات به داوطلبين را از ديگر فعاليت هاي انجام شده در راستاي مقابله و پيشگيري و كنترل بيماري ايدز برشمرد.
حيدري، ارائه خدمات مشاوره اي و آموزشي، انجام آزمايش اچ آي وي براي داوطلبين، توزيع پمفلت هاي آموزشي و وسايل پيشگيرانه بصورت رايگان بين مراجعين را از خدمات كلينيك سيار اطلاع رساني ايدز در شهرستان فارسان عنوان كرد.
تعداد بازدید: 478
Powered by DorsaPortal