۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1398/09/14 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/دكتر1.jpg
تبريك رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد به مناسبت روز حسابدار
وبدا؛ رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، فرا رسيدن 15 آذرماه روز حسابدار را به روئسا و مديران امور مالي و بودجه، همكاران حسابدارو كاركنان اين دانشگاه تبريك گفت و از زحمات تك تك اين عزيزان تقدير كرد.
به گزارش وبدا؛ دكتر مجيد شيراني با اشاره به نقش بي بديل حسابداران در مديريت بهينه منابع و مصارف دانشگاه افزود: اميد است، با تلاش پرسنل اين حوزه ضمن موفقيت روز افزون در صرفه جويي هزينه ها، شاهد ارتقاء شفافيت مالي، نظارت كارآمد و انضباط مالي در مجموعه باشيم.
دكتر شيراني در ديدار با پرسنل مديريت مالي و بودجه دانشگاه در سيزدهمين روز از آذرماه 98 گفت: حسابداران و فعالان اين عرصه از طريق ارائه اطلاعات درست به مديران نقش بسزايي در سياست‌گذاري‌هاي خرد و كلان و شفاف‌سازي فعاليت‌هاي اقتصادي و تصميم گيري صحيح و مديريت منابع ايفا مي نمايند.
معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه نيز در ادامه ضمن تبريك روز حسابدار به اين عزيزان، با تاكيد بر ضرورت اولويت بندي منابع دانشگاه و مديريت هزينه ها افزود: زحمات بي شائبه ي شما را به خصوص در عرصه ي پر چالش فعلي قدر مي دانم.
وي در ادامه براي حسابداران شاغل در ستاد و واحدهاي تابعه، آرزوي صحت، سلامتي و توفيق در انجام شايسته وظايف محوله به ايشان را نمود.
تعداد بازدید: 529
Powered by DorsaPortal