۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1398/10/11 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/imagesCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
اشتغال به تحصيل 436 دانشجو در رشته پرستاري دانشگاه علوم پزشكي استان
وبدا؛ سرپرست معاونت آموزشي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد گفت: هم اكنون 436 دانشجو در رشته پرستاري دانشكده پرستاري و مامايي شهركرد و پرستاري بروجن مشغول به تحصيل هستند.
به گزارش وبدا؛ دكتر برزو خالدي فر افزود: از اين تعداد، 319 نفر در دانشكده پرستاري و مامايي شهركرد و 117 نفر در دانشكده پرستاري بروجن مشغول به تحصيل هستند.
وي تعداد دانشجويان مشغول به تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد پرستاري كودكان، داخلي جراحي و مراقبت هاي ويژه را 75 نفر اعلام كرد.
دكتر خالدي فر افزود: تا كنون دوهزار و 610 نفر از دانشكده هاي پرستاري و مامايي شهركرد و پرستاري بروجن فارغ التحصيل شده اند.
وي ادامه داد: از اين تعداد يكهزار و 947 نفر از دانشكده پرستاري و مامايي شهركرد فارغ التحصيل شده اند.
وي تعداد فارغ التحصيلان مقطع ارشد پرستاري را 41 نفر اعلام كرد.
سرپرست معاونت آموزشي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در ادامه اظهار داشت: هم اكنون دوهزار و 497 دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيل هستند كه از اين تعداد 102 دانشجو در دانشكده دندانپزشكي، 939 دانشجو در دانشكده پزشكي، 277 دانشجو در دانشكده بهداشت ، 523 دانشجو در دانشكده پرستاري و مامايي شهركرد، 394 دانشجو در دانشكده پيراپزشكي و 262 دانشجو نيز در دانشكده پرستاري و مامايي بروجن مشغول به تحصيل مي باشند.
تعداد بازدید: 249
Powered by DorsaPortal