۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
1398/10/15 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2020-01-05_16-26-06.jpg
شهدا پاك زندگي مي كنند و در محضر الهي پاك وارد مي شوند
وبدا؛ مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، از ويژگي هاي شهدا به زندگي پاك آنان اشاره و افزود: اين عزيزان در محضر الهي نيز پاك حاضر مي شوند.
به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام و المسلمين دكتر ابراهيم باغشني در جمع شركت كنندگان در مراسم گراميداشت شهيدان سردار سپهبد سليماني و ابو مهدي المهندس و همراهان ايشان در مسجد پيامبر اكرم (ص) دانشگاه علوم پزشكي شهركرد افزود: از ويژگي هاي ديگر شهيد اين است كه در هر مكان و اجتماعي حضور دارند آن مكان و اجتماع به بركت حضورشان پاك است.
وي با بيان اينكه خون شهدا پر بركت و تاثير گذار است افزود: براي اينكه انقلاب منطقه اي شود همچنان راه شهدا ادامه خواهد داشت.
وي خاطر نشان كرد: روزي اسرائل با ايجاد داعش در منطقه خيال كشاندن جنگ پشت مرزهاي ايران را در سر مي پروراند حال آنكه به بركت خون مقدس شهداي مدافع حرم، اسرائيل امروز منفور و از سوي رزمندگان هميشه در صحنه و جبهه مقاومت تهديد مي شود.
حجت الاسلام و المسلمين دكتر باغشني تصريح كرد: خون شهيد همواره در خروش است و در طول تاريخ هميشه حيات بخش و الهام بخش بوده و خواهد بود و راه شهدا همواره ادامه خواهد داشت.
مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد با بيان اينكه جهاد و مهاجرت هر دو در قرآن مورد اشاره قرار گرفته است افزود: آنجا كه جهاد و مهاجرت هر دو مطرح باشد مهاجرت مقدم است چرا كه مهاجرت تزكيه روحي و رواني مي خواهد.
وي اضافه كرد: شايد دفاع از وطن از سوي هر آرمان گرايي و فرد وطن دوستي انجام شود اما وقتي خارج از مرزها صورت مي گيرد مرزهاي اعتقادي را شامل مي شود .
وي گفت: هجرت يعني ملتزم بودن به مرزهاي اعتقادي كه ميهن دوستي را در پي خواهد داشت.
وي در پايان راه امام و شهدا را پر رهرو و ياد و نامشان را جاودان دانست و براي حفظ رهبر فرزانه در پناه صاحب الزمان (عج) دعا نمود.
گفتني است، مراسم سوگواري و گراميداشت سردار سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني و شهيد ابو مهدي المهندس و همراهان ايشان در پانزدهمين روز از ديماه با حضور مسئولين دانشگاه، اساتيد، دانشجويان و كارنان همزمان با نماز ظهر و عصر در مسجد پيامبر اكرم(ص) مجتمع رحمتيه دانشگاه علوم پزشكي شهركرد برگزار شد.
تعداد بازدید: 226
Powered by DorsaPortal