۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
1398/10/30 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/DSC_0295C.jpeg
جلسه شوراي فرهنگي شبكه بهداشت و درمان شهرستان سامان برگزار شد
وبدا؛ سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان سامان، از تشكيل جلسه شوراي فرهنگي اين شبكه خبر داد.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومي شبكه؛ مرتضي خليلي افزود: اين جلسه در بيست و سوم دي ماه 98 در سالن اجتماعات شبكه با حضور مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي استان، معاون دانشجويي و امور فرهنگي و دو نفر از كارشناسان فرهنگي اين دانشگاه و اعضاي شوراي فرهنگي شبكه تشكيل شد.
به گفته وي، در ابتداي اين جلسه ضمن عرض تسليت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني و جان باختگان جمعي از هم وطنان در سانحه سقوط هواپيما، گزارش تصويري از فعاليت هاي فرهنگي انجام شده در سال 97 ارائه شد.
خليلي افزود: در ادامه دكتر فدايي از دغدغه هاي فرهنگي و مقدم بودن رضايت مردم بر فراهم نمودن امكانات و انجام كار فرهنگي جهت كاركنان و انجام امور فرهنگي در اماكن عمومي ( ورزشگاه ، مسجد پارك ها و ..) سخن گفت.
وي تصريح كرد: دكتر فدايي با تاكيد بر ضرورت سخن گفتن با مردم و اطلاع رساني از فعاليت هاي صورت گرفته، در نظر داشتن رضاي پروردگار، توجه به اخلاق حرفه اي و سبك زندگي ايراني اسلامي و توسعه فرهنگ قرآني را از اولويت هاي پرداختن به امور فرهنگي برشمرد.
سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان سامان گفت: ضمن ادامه جلسه با پرسش و پاسخ، به مناسبت اينكه شبكه بهداشت و درمان شهرستان سامان در بين تمامي مراكز تابعه دانشگاه در سال 97 ، يكي از پنج مركز برتر در انجام امور فرهنگي انتخاب گرديد، از اعضاي شوراي فرهنگي شبكه با اهداي تقدير نامه تجليل بعمل آمد.
تعداد بازدید: 87
Powered by DorsaPortal