۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
1398/12/01 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/e04d3344839fd23e2e859ef394fd19521eb36119.jpg
روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد به نقل از گرامي همچنان پيشتاز و شاگرد اول
وبدا؛ دوهفته نامه فرهنگي، اجتماعي، ‌اقتصادي، سياسي و ورزشي گرامي با انتشار تيتر" روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي چهارمحال و بختياري همچنان پيشتاز و شاگرد اول " عملكرد اين مجموعه را مثبت و قابل تقدير ارزيابي كرده است.
به گزارش وبدا؛ در متن اين تيتر خبري آمده است؛ روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري در خصوص اطلاع رساني و شفاف سازي اخبار و اطلاعات مهم و تاثير گذار به مردم هميشه پيشتاز بوده است.
در ادامه اين متن خبري آمده است، اين روابط عمومي تنها روابط عمومي در بين ادارات و سازمان هاي دولتي استان است كه به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر كنفرانس خبري با حضور رئيس و معاونين دانشگاه علوم پزشكي و خبرنگاران تشكيل داد. در حالي كه ديگر مسئولان روابط عمومي هاي ادارات و سازمان هاي استان براي مديران خود نشست هاي خبري در دهه خجسته فجر تشكيل ندادند كه احسان فروزنده شهركي مدير روابط عمومي استانداري استان طي بخشنامه اي در تاريخ 98/11/5 و در برگ پيوست آن به آنان اجراي 5 مورد از جمله نشست خبري با اصحاب رسانه، انتشار گزارش عملكرد، ارائه يادداشت در رسانه ها و مطبوعات و سايت ها، انتشار ويژه نامه و برگزاري تور رسانه اي را اعلام و تاكيد كرده بود.
بنابراين آيا نبايد بنويسيم سيد علي درخشان مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني استان چهارمحال و بختياري و همكاران ايشان در اطلاع رساني و تعامل و همراهي با اصحاب رسانه هاي استان بين ديگر روابط عمومي ها هميشه و همچنان پيشتاز و شاگرد اول هستند؟
تعداد بازدید: 172
Powered by DorsaPortal