۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
1398/12/11 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/thum-ea544606924ccd9c222c-230_256086CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.png
مهاجران به چهارمحال و بختياري غربالگري شدند
وبدا؛ رئيس مركز بهداشت چهارمحال و بختياري گفت: به محض اطلاع از حضور مهاجران در استان بلافاصله تيم‌هاي واكنش سريع با هماهنگي فرماندار در محل حاضر شده و اقدامات درخصوص غربالگري و آموزش آن‌ها را انجام دادند.
به گزارش وبدا؛ سيد راشد جزايري در دهمين روز از اسفندماه 98 در جلسه ستاد استاني پيشگيري و مقابله با ويروس كرونا گفت: از همه افرادي كه با علائم شبيه كرونا در بيمارستان بستري شدند نمونه‌گيري شده است.
رئيس مركز بهداشت چهارمحال و بختياري افزود: كمپيني با عنوان "كرونا را شكست مي‌دهيم" با هدف آموزش و ترويج فرهنگ خودمراقبتي در استان راه‌اندازي شد كه ادارات مختلف به اين كمپين پيوستند.
وي ادامه داد: تاكنون 5 اطلاعيه از سوي ستاد استاني پيشگيري و مقابله با ويروس كرونا صادر شده است كه در اين راستا از صدا و سيما مركز چهارمحال و بختياري، اصحاب رسانه و فعالان فضاي مجازي تقاضا داريم تا در نشر اين اطلاعيه‌ها ستاد را همراهي نمايند.
جزايري خاطرنشان كرد: 10 خط تلفن همراه نيز در مركز استان و شهرستان هاي تابعه راه اندازي و كارشناسان مربوطه به‌صورت شبانه‌روزي پاسخگوي سؤالات مردم درخصوص كروناويروس مي باشند.
وي ادامه داد: در همين رابطه، طي روز هاي گذشته تاكنون بالغ‌بر 800 تماس با اين شماره‌ها گرفته شده است.
رئيس مركز بهداشت چهارمحال و بختياري بيان كرد: در 10 مركز به‌صورت 16 ساعته و رايگان به افرادي كه احساس مي‌كنند علائمي از بيماري كرونا دارند خدمت ارائه مي‌شود و در صورت تشخيص احتمالي وجود اين بيماري فرد به بيمارستان هاجر (س) جهت نمونه‌گيري ارجاع داده مي‌شود.
تعداد بازدید: 270
Powered by DorsaPortal