۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
1398/12/15 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2020-02-27_14-56-58C.jpg
شناسايي 8مورد جديد قطعي مبتلا به كرونا ويروس در چهارمحال و بختياري
وبدا؛ رييس دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري، از شناسايي 8 مورد جديد قطعي ابتلا به كروناويروس در اين استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دكتر مجيد شيراني افزود: در پانزدهمين روز از اسفندماه 98 با اعلام پاسخ 72 نمونه تست كرونا بيماران بستري در مراكز درمان استان مجموع تعداد مبتلايان قطعي به كرونا به 9 نفر رسيد.
وي با بيان اينكه از ابتداي شيوع ويروس در كشور، 88 بيمار مشكوك به كرونا در مراكز استان تحت درمان قرار گرفتند افزود: پاسخ 16 آزمايش هنوز اعلام نشده است.
دكتر شيراني با بيان اينكه تراكم زيادي هم اكنون در مراكز درماني ايجاد نشده است افزود: روز به روز تعداد موارد مشكوك به كرونا افزايش يافته و در صورت عدم توجه مردم براي رعايت نكات بهداشتي و ماندن در منزل و خودداري از حضور در اماكن تجمعي امكان افزايش آبشاري و تصاعدي بيماران مبتلا به كرونا وجود دارد .
رييس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد گفت: خود مراقبتي و ماندن در منزل بهترين راه پيشگيري و كنترول كرونا ويروس مي باشد.
دكتر شيراني، از اصحاب جرايد و رسانه ها، معتمدين و بزرگان و صاحب نفوذان خواست براي آموزش، اطلاع رساني و درخواست از مردم براي ماندن در منزل براي توقف شيوع كرونا ويروس كمك كنند و با بيان اينكه منزل امن ترين محيط براي در امان ماندن از ابتلا به كروناويروس است به مديريت شرايط كمك كنند.
تعداد بازدید: 326
Powered by DorsaPortal