۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1398/12/22 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/jazayeriCCCCC.jpg
مردم با مراجعه به درگاه الكترونيكي Salamat.gov.ir از سلامتشان اطمينان پيدا كنند
وبدا؛ رييس مركز بهداشت استان و سرپرست معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد گفت: مردم مي توانند سلامتي خود را روزانه از طريق پاسخ گويي به 3 سوال كوتاه با مراجعه به درگاه Salamat.gov.ir و وارد نمودن شماره موبايل و كد ملي پيگيري نمايند.
به گزارش وبدا؛ سيد راشد جزايري در گفت و گوي خبري با بخش خبر 20 صداوسيماي مركز چهارمحال و بختياري مورخ 98/12/21 اظهار داشت: با گذشت حدود 21 روز از شيوع كوويد 19 در كشور اين سوال كه اين ويروس افسارگسيخته و رها است يا كنترل شده مطرح و لازم به ذكر است، با رعايت مسائل بهداشتي و توجه به توصيه هاي بهداشتي، بيماري قابل كنترل بوده و دانشگاه علوم پزشكي و سيستم بهداشت و درمان و متخصصين تا كنون به خوبي مسايل مربوط به اين بيماري را كنترل نموده اند.
به گفته وي، هم اكنون انتقال كروناويروس از طريق سطوح و اماكن بخوبي كنترل شده ولي انتقال فرد به فرد همچنان خطر آفرين بوده و يك فرد بيمار مي تواند يك تا سه نفر را مبتلا كند و حداقل اين روند تا دو هفته آينده ادامه دارد.
جزايري خاطر نشان كرد: براي شكست كرونا، مردم مي توانند با پيوستن به پويش همگاني ضمن حفظ سلامت خود، بر كرونا غلبه پيدا كنند.
وي ادامه داد: ضمن ارجاع افراد داراي علايم ابتلا به كرونا به مراجع مربوطه، پيامك و نكات بهداشتي مرتبا براي گروه هاي هدف ارسال مي گردد.
به گفته وي، سامانه 190 و شماره تماس 4030 آماده پاسگويي به سوالات مردم در خصوص كروناويروس هستند.
تعداد بازدید: 497
Powered by DorsaPortal